IT Services-ről mik a vélemények?
Itt hirdet képzést, hogy felvesznek, ha elvégzem:
Ezzel sem lehet bekerülni? Felvennének vagy csak mondják?
Nem a végzettség a lényeg, hanem a nyelvtudás.
Ha az megvan felsőfokon, akkor próbáld meg.
Utolsó, mesélnél részleteket? :)
Milyen mélységekig tanítanak? Mi a benyomásod? Hány embert vettek fel veled együtt, ők milyenek? Mennyire kell németül tudni?
Érdekes, erre én is kíváncsi vagyok, én is szeretnék ott dolgozni, de eddig nem sok jót hallottam az ITSH-ról.
Én is feltettem egy hasonló kérdést, hogy érdemes-e itt dolgozni és ezt a választ kaptam:
"Szerintem kerüld el jó messze ezt a céget, ezt tiszta szívemből mondom!
Tapasztalataim: 4 hónapon át pályáztam hozzájuk, kb 20-30 állásra adtam be a jelentkezésemet.
Ebből kb a felére válaszoltak, amiből a 80%-ára ez a sablon válasz jött:
"Sajnálattal értesítjük, hogy úgy döntöttünk, a felvételi eljárást a fenti pozícióban más jelöltekkel folytatjuk" Tehát be se hívtak, pedig megfeleltem a pozícióra. Nyelvtudás, technikai ismeret, lelkesedés) A maradék 10% legyen az a 3 interjú, amire behívtak. Itt általában bent van a csoportvezető + a HR-es vagy egy nagyobb főnök. Felteszik a kérdéseiket, beszélni kell magadról, mindezt a pozíciónak megfelelő nyelveken is. Miután úgy éreztem, hogy sikerült, pár nap múlva küldték az újabb sablonlevelüket:
"Sajnálattal értesítjük, hogy az interjút követően úgy döntöttünk, a felvételi eljárást más jelöltekkel folytatjuk. A döntés nem volt könnyű, így kérjük, ne értelmezze azt személyes képességei lebecsüléseként."
(Nem volt könnyű - írják egy sablonlevélben)
Megint csak indoklás nélkül. Ha felhívod őket sajnálják, mondanak vmi kamu választ, miközben a céges honlapjukon még hónapokig fent van ugyanaz az állás.
Az ismerőseim között is 2 olyan emberrel beszéltem, akiknek ugyanez volt a véleménye az ITSH-ról, úgy hogy nem is kezdtem el panaszkodni.
Azt nem tudom miért csinálják ezt, talán az államtól pénzt kapnak meghirdetett állásonként, vagy olyat is hallottam, hogy azért hirdetnek meg egy állást, hogy felmérjék, mekkora a jelentkezési igény, miközben nem akarnak felvenni senkit."
Hát én jelentkeztem helpdeskesnek, 3 nap múlva behívtak interjúra, tök kedvesek voltak velem végig, már az interjú felénél közölték, hogy fel vagyok véve. Pedig megmondtam az interjún, hogy semmit nem értek a számítógépekhez, csak tudok németül.
Volt kb. másfél hónap oktatás, aztán lehetett dolgozni, bedobtak a mélyvízbe rendesen, de legalább folyamatosan tanulok valamit. Én nagyon élvezem, tetszik a munka.
Kedves hozzászóló!
Lehet hogy téged felvettek egyből, de általában nem így működik!
Nekem angol-német tanár ismerősömet (2-ő is volt ilyen) nem vették fel sima helpdeskes állásra. Velük is baromi kedvesek voltak, ment a mosolygás ezerrel, de aztán küldték a "nem kellesz" sablonleveleiket. Ráadásul azoktól is elég sok rosszat hallok, akik bent vannak. Rommá dolgoztatják őket, nem tudnak cégen belül váltani (több éves munkaviszonnyal), több ember munkáját végzik, stb. Ettől függetlenül én is jelentkeztem már felsőfokú némettel és középfokú angollal állásra, alapvető informatikai tudással többször is, mégsem kellettem. Én is megtapasztaltam a vigyorparádét, jó hangulatot. Csakhogy én nem vigyorogni járok oda, hanem azért, hogy felvegyenek. (Hszobról jöttem fel, már egy csomó pénzembe került ez a cég.)
Ami viszont lényeg, hogy szervezetlenek. Az egyik hr-es nem tudja, amit a másik, mindig elölről kérdeznek, elölről megy a telefonos szűrés, elölről az interjúztatás hasonló pozíciókra. Soha nem mondanak semmi konkrétumot, hogy miért nem vettek fel, csak a kamu sablonüzeneteiket küldik. Olyanról is van tudomásom, hogy senkit nem vettek fel egy pozícióra, hónapokon keresztül, miközben a részlegen dolgozók túlterheltek. Állandóan a németekre fognak mindent (az anyacégre), hogy nincs elég keret az emberekre. Meghirdetik az állásokat, aztán lesztornózzák. Rohadt kamu egy banda! Saját (és más) tapasztalat alapján senkinek sem ajánlom, hacsak nem akar hónapokon át idegeskedni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!