Szerintetek a pénz nem egy elavult dolog?
Te kérdező ostoba vagy, nem válaszolsz semmire, csak ismétled ami a videókban hallottál, meg a "nézz utána" szövegek.
Az meg nem a pénz hibája, hogy sok a kapzsi ember aki a hatalmat birtokolja.
Az elektromos autó szöveged meg szimpla ostobaság.
Amúgy ha majd milliárdos leszek, akkor Tesla-t fogok venni ez tuti. De maradjunk annyiban, hogy a több mint 20millás ár kicsit sok az átlagembernek.
100 éve is volt már elektromos autó, ahogy azt már írtam.
Ha akkoriban nem a belsőégésű motorok fejlesztésére fektetik a nagyobb hangsúlyt, hanem az elektromosra, akkor hidd el, már rég sokkal hatékonyabban működő elektromos autók rohangálnának a mostaniaknál.
De, nagyon is köze van a pénznek hozzá, nyilván a profit az elsődleges minden vállalatnak, egy elektromos autón közel sem lehet annyit keresni, mint egy benzinesen, épp ezért, ahol lehet, ott megpróbálják ellehetelíteni már magát a gondolatot is, nemhogy még költsenek rá. Az olajiparnak abban hol lenne profit? Persze az árammal is lehet keresni, de közel sem annyit.
Most kb. mennyi költsége van egy elektromos autónak? 3Ft/km? 10Ft/km? Míg egy benzinesen 200/450/Km? De legyen csak 100, akkor is tízszer drágább. Akinek pénze van, az bele tud szólni abba, hogy mi legyen és mi ne, és az olajvállalatoknak bizony van pénze.
Pont azért is drágább egy elektromos autó, mint egy normál, amiből kevés van, az mindig drágább.
__________________________________________________
Anyád az ostoba te debil, ha már ez a szinted, akkor így válaszolok, mást úgyse értesz meg.
Egyik nap pont kiszámoltuk kollégámmal, hogy a dízel kocsimnak (14 éves) a költségekkel meg mindennel együtt kb 40 Ft a km ára. (minimum évi 10.000km-el)
Persze te biztos csak az üzemanyagot nézted. Lássuk.
A dízel ára legyen 420Ft / l
A kocsim fogyasszon átlag 6.5L/100 -on vegyesben.
Az kb 27,3 Ft / km
Mi is a te képleted?
Van már olyan autó is, ami 1600Km-t megy 1 feltöltéssel, abba már elég nehéz belekötni, bár tény, hogy még egyelőre nem gyártható tömegesen.
Mondtam neked, hogy ne probalj olyan temaban szakerteni, amirol meg csak megkozelitoen sincs lovesed se.
"Ha akkoriban nem a belsőégésű motorok fejlesztésére fektetik a nagyobb hangsúlyt, hanem az elektromosra, akkor hidd el, már rég sokkal hatékonyabban működő elektromos autók rohangálnának a mostaniaknál. "
Butasag. A belsoegesu motorok fejlesztese teljesen magatol ertetodo volt, mert olyan anyaggal lehetett hajtani, ami nagy mennyisegben es olcson rendelkezesre allt. Akkorban az akkumulatorok meg plane gyerekcipoben jartak.
Az akksikat is fejlesztettek ahogy birtak az elmult 100 evben, mert nem csak az autoiparnak van ra szuksege, nezz korul, minden kutyuben ami korulvesz van akkumulator. Megis "csak" idaig jutottak.
Az olajipar marhara nem szol bele abba hogy az autoipar mit fejleszt, az "olajlobbi" nem sokkal tobb mint egy hagymazas osszeeskuveselmelet. Az autoipar azert gyart hagyomanyos autot, mert az emberek azt keresik, egy korlatozottan hasznalhato villanyauto nem kell a kutyanak sem.
Probalj meg lekattanni a konteokrol, nem tesz jot az ember psziches allapotanak.
A cikkkedben 320 km van, milyen 1600 kilometerrol beszelsz?
Amugy meg prototipus szintjen sok mindent lehet csinalni, a gazdasagok es nyereseges gyartas egy teljesen mas tema.
E-autó hirdetés csak 6,8Ft/km, a benzines tragacsommal meg 26,4Ft-ra jövök ki.
A 2 jármű árkülönbsége durván 19 000 000Ft, ebből hány km többletköltsége jön ki???
Évi 2000km-ert megyek csak, tehát nagyvonalúan számolva is csak 40 000Ft-ot spórolnék, 1900/4 nálam még mindig 475 évet jelent, de igazad van jobban megérné :)
Bár ha az általad számolt TAXI-s km árakkal nézzük a megtérülés előbb bekövetkezik...
Nem válaszoltál még mindig a kérdésre, mivel helyettesítenéd a pénzt?
Kérlek ezen a kérdésen lovagoljál és ne a válaszolok idegvégződésein :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!