Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Bútor rendelésnél ha nem...

Bútor rendelésnél ha nem érkezik meg határidőre akkor mikor fordulhatok a fogyasztóvédelemhez, hány napnak kell eltelnie?

Figyelt kérdés
2012. júl. 9. 13:02
 1/1 anonim ***** válasza:

Amennyiben van szerződés, a gyártót/kereskedőt tértivevényes levében fel kellene szólítani a szerződésszerű teljesítésre.

Amenniyben a késedelem Nálad jelentős érdeksérelmet okoz, az esetlegesen felmerült károdat megpróbálhatod érvényesíteni - kérheted pl. az ár csökkentését.

(Ezt először nyilván tárgyalás útján, végső soron peres eljárásban is érvényesítheted).

A fogyasztóvédelemhez panaszbeadvánnyal lehet fordulni, de mivel ők szerződést nem módosíthatnak, ettől Neked jobb nem lesz :)

2012. júl. 10. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!