Fogyasztóvédelemhez hogyan fordulhatok? Mi kell hozzá?
Ma voltam a Brendonba - egészen pontosan 1 órája - és olyan terméket adtak el nekem, ami egyrészt átvan címkézve, másrészt pedig a termék szavatossági ideje 2010-ben lejárt. Egész pontosan 2010. 12. 18-án.
Az eladó hölgy kínálta nekem a terméket, mert akciós és "mostanában jól viszik, nincs rá gond!".
Nem étel, hanem egy MAM-os itatópohár, amin egy másik ár is van (sárga normál bolti címke). Az a címke, ami pedig az új lejárati dátummal van ellátva letakarja - direkt - a régi lejárati dátumot.
Mi kell ahhoz, hogy a fogyasztóvédelemnél bejelentsem?
Játszanak a saját egészségükkel, ne a gyerekemével!!!
írsz egy emailt a fogyasztóvédelemnek és majd kivizsgálják.
mondjuk azzal nincs baj, hogy másik ár is van rajta, azt megtehetik, csak az új lejárati dátummal van a gond, csak arra tehetsz panaszt
Én visszavinném és ott reklamnálnék.
Felesleges köröket nem futnék a fogyasztóvédelemmel...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!