Késedelem miatt fordulhatok-e a fogyasztóvédelemhez?
Azt tudom persze, de nemleges választ sem kaptam tőlük.
Megjegyzem, heti rendszerességel hívtam őket (egyszer sem vették fel) és írtam emaileket ( csak automata választ kaptam, melyben annyi állt, hogy "köszönjük levelét, munkatársunk hamarosan felveszi önnel a kapcsolatot" )
Ha már aug.31-én is a behajtócégnél volt a tartozásod, akkor már nem a mobilszolgáltatóval, hanem a behajtócéggel kellett volna egyezkedned.
A msz. áfszáben benne kell, hogy legyen, hogy mi a panaszintézés módja és hány nap a válaszadási határidejük.
Azt is furcsának találom, hogy a 40ezerből másfél hónap alatt 65ezer lett. Ott a 40ezres tartozáson felül valami más is képbe jött.
A szerződésed és a történtek ismerete nélkül nem lehet megmondani, hogy érdemes-e a fogyasztóvédelemhez fordulni.
Lehet, de értelmetlen.
Mivel te hiába kérsz a szolgáltatótól részletfizetés, hogyha az már átadta behajtócégnek a tartozást, ők akkor már úgysem tehetnek semmit az ügy érdekében. És így nem is kötelesek válaszolni neked, mivel olyat kértél tőlük amihez "semmi közük".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!