Ha problémám van egy garanciális szervizelő céggel kihez fordulhatok, van-e érdekvédő szervezet ilyen esetekre?
VIDD A BOLTBA VISSZA AHOL VETTED!
Akár tetszik nekik akár nem te a KISKERREL vagy szerződésben, kötelesek ők intézni neked a garanciális ügyintézést. Akkor is ha megpróbálnak elhajtani a szakszervízbe (meg fogják próbálni).
"A boltnak nincs felelőssége miután rá van írva hogy európai garancia ők nem vállaltak semmi csak a gyártó. :S
"
Ez NEM igaz. Mindig MINDEN körülmények között a kiskereskedővel állsz szerződésben, ők a garanciális ügyintézést NEM HÁRÍTHATJÁK ÁT a vevőre. Az más kérdés, hogy te önként úgy döntesz, hogy neked kényelmesebb a szervízbe vinni a gépet mint a vásárlás helyére visszaküldeni. Ez a te döntésed.
Ezt én értem, de NEM ez volt a kérdés, lényege!
Hanem hogy milyen módon tudok a fogyasztóvédelemhez fordulni? Vagy verjem szét a fejükön ezt a vackot?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!