Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hogyan lehetne udvariasan...

Hogyan lehetne udvariasan kozolni a postaskisasszonnyal hogy semmi koze a penzugyiemhez es ne erdeklodjon meg ne ajanlgasson semmit?

Figyelt kérdés
Mivel kincstarjegyet veszek ott nekem ez eri meg es praktikus minden lkalommal zaklat hogy mire gyujtok ajanl mast es ez meg az lakaskassza stb mar ugy utalom vegighallgatni higy lehet szepen roviden megmondni neki hogy kussolj es semmi kozod hozza? Mert ha mondom hogy nem kostinom akkor de miert nem nem kell az ingyen laptop stb stb mire gyujtok megis stb...
2017. szept. 4. 12:05
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

Próbálj vele udvarias lenni, de nem ettől függ hogy kiszolgál-e. Ha tényleg ilyen agresszíven tukmálja a vackát, mondj annyit, hogy "csak kincstárjegyet szeretnék venni", és ezt kell ismételgetni amíg fel nem adja. Próbáld ki, működik. Ha tudod, hogy mit (nem) akarsz, ezekkel csak így lehet megértetni. Persze őt is ütik a felettesei, hogy adjon el életbiztosítást, meg lakáskasszát, stb. Könnyen lehet, hogy ettől függ az állása. Szóval egyfelől érthető, másfelől nem vagy köteles senkitől elviselni a zaklatást.


Másik megoldás, hogy vegyél az Államkincstárnál kincstárjegyet, vagy bármilyen más magyar állampapírt, akár interneten keresztül. Ott nem zaklat senki, és a kamatok is jobbak.

2017. szept. 5. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim válasza:

Idézet a kérdező 4-es kommentjéből:

"Kussolj ribi, közöd semmi"

Kezdem aztal, hogy egy ilyen tartalmú mondatért letörném a derekad, panaszkönyv ide, vagy oda.

Drága, szerinted nekem mekkora kedvem van a befordult, mogorva fa.szoknak biztosítást ajánlgatni? Mégis meg kell tennem, mert muszáj, mégpedig napi 8 órában. Ehhez képest neked alkalmanként pàr percig kell csak hallhatnod. Mit mondjak, bár csak ebben, mert amúgy szeretem a munkámat, de szívesen cserélnék veled!


És hogy egy kicsit beláss a kulisszák mögé: van nálunk egy oktatás, aminek a témája a kifogáskezelés. Napi szinten naplót kell vezetnünk arról, hogy mit ajánlottunk, mivel utasított el az ügyfél, mit válaszoltunk rá, ő mit mondott erre. Most képzeld el ezt a legújabb terméknél, ami rákos megbetegedésnél fizet.

Szóval, bírd ki a szövegünket pár percig, mert nekünk éppoly gáz, mint neked.

Végül egy jó tanács: leggyorsabban úgy szabadulsz, ha mindenre azt mondod, neked már van, csak máshol. Ennyi. Mindenki jól jár, téged békén hagynak, a postai dolgozónak meg lesz kifogása, hogy békén hagyhasson.

2017. okt. 15. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Nem mi tehetünk róla, hogy biodroidnál nem vitted többre az életben, ez még nem ok a normális emberek zaklatására.
2017. okt. 15. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim válasza:

Biodroid ám a..., na de hagyjuk.

Kíváncsi vagy, miért dolgozom postán? Mert szeretek emberekkel foglalkozni, ugyanis a többség nem akkora tapló, mint te. Sokan vannak, akik rájönnek, hogy egy csomó dolog jó, amit ajánlunk, és szívesen járnak be hozzánk.

Informatikus végzettségem van, adatbázisok szervezésével foglalkoztam sokáig, de gyūlöltem csak a géppel kommunikálni. Befordultam, és ennek a családom is itta a levét. Váltottam, és jól tettem. Most is bedolgozok itthonról, de annyi elég is.

2017. okt. 15. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

Ezt mondanod se kellett volna, a munkakörödből nyilvánvaló, hogy nincs renben veled valami. Normális ember nem megy el ilyen munkára.

Amit írok, az pedig nem taplóság, ellenkezőleg, az a taplóság, amit a mocsadék munkáltatód csinál az emberekkel. Ezt nem teszi jogossá az - mint ahogyan a hozzád hasonlók gondolják - hogy te ebből élsz, neked "ez a munkád". Ez a kutyát se érdekli. Ahogy az se érdekel, hogy a hideghívónak becézett zaklató is arra hivatkozik, hogy ő is ember, pedig ez nem így van.

Mivel pontosan tudom, hogy az ilyen embereket lehetetlen meggyőzni arról, hogy velük van a probléma (nem kéne asszisztálniuk a munkáltató szemétségeihez az ott dolgozással), ezért is én inkább arra szoktam menni, hogy ezeket az embereket szívassam meg. Pl. a hideghívókat felnyomni adatvédelmi hatóságnál, feljelenteni zaklatásért ha lehet, stb.

A te munkádnál ezt nehezebb megtenni, mert én megyek oda hozzád, nem te jössz hívatlanul. Ettől függetlenül a szitu ugyanaz, és előbb-utóbb ennek is meglesz a gyenge pontja.

2017. okt. 15. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim válasza:

Nézd, annak idején a posta megélt abból, hogy oda jártak az emberek telefonálni, ott fizettek csekket, adtak fel leveleket, csomagot.

Ma mindenki zsebében ott a mobil, a magánlevelezés gyakorlatilag megszūnt, a többség elektronikusan rendezi a számláit és több csomagküldő szolgálat is létrejött.

A posta egyik lehetősége az lett volna, hogy szép csendesen lehúzza a redőnyt. A másik meg, ami most csinál, igyekszik több lábon állni.

Ez gyakran rohadt kellemetlen, mert tényleg vannak termékek, amik úgy carok, ahogy vannak, meg vannak olyan emberek, mint te, akik személyes zaklatásnak veszik az ajánlásokat.

Másrészt ez jól is elsülhet.

Én kispostán dolgozom. Eleinte ment a morgás a postabolt miatt. Aztán meg rájöttek, hogy tök jók az áraink, és sokan napi szinten bejárnak kávéért, üdítőért, csokiért, miegyébért.

A biztosításokra sem mindenki reagál úgy mint te. Nálunk ugyanis nem az van, hogy megkötöd, és annyi, hanem minden felmerülő problémánál ott vagyunk helyben és segítünk. Nálunk például sokan ebédszünete kérnek időpontot, és akkor beszélik meg a nagyobb összegū befektetéseiket.

Viszont ha nem ajánljuk, nem tudnának róla.

Megértem, hogy nem öröm meghallgatni valamit, ami nem érdekel, de előzőleg már leírtam, hogyan háríthatod egyszerūen.

Amúgy meg van egy csomó olyan meló, amire azt mondja a többség, hogy hülye aki vállalja. De ha nincs kukás, betemet minket a szemét és hadd ne folytassam. A posta ugyanígy szükséges, és még jó darabig az is marad.

Arra meg, hogy valami baj van velem, csak mert ott dolgozom...hát nem is tudom. Nem vagyunk egyformák, de hidd el, nem egyedüliként ülök postán diplomával a zsebemben. Vagyunk még néhányan ezzel a betegséggel és hiszed vagy sem, megbecsül minket a közösség.

2017. okt. 15. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!