Adhat a bank kártérítést bankkártya csalás miatt?
érdekes ezt most hallom először, hogy kér kódot ha a bankkátyás utalást végzek, nekem sosem kér sms-be, csak ha a netbankon keresztül akarok utalni.
Igen 5x levett pénz úgy hogy nem kért tőlem semmi engedélyező kódot. Nem tudom hogy ezt nekem kellett voln-a kérni a banktól, de nálam nincs így MBH bank. Amikor én vásároltam kaját rendeltem általában, beütöttem a kártyaszámot, és a dátumot meg azt a 3 karaktert, de sosem írt ehhez sms-ben +kódot
Tudom a nektbankon azonnal csinálhattam volna vmit, de abban a pánik helyzetben nem tudtam mit tenni a banktól kértem volna így segítséget, de hát ők sem voltak a toppon
24
Ez nem így van. Kizárólag EU-n belüli vásárlások esetén kötelező. Tengerentúli vásárlások bonyolítás esetén nincs ilyesmi.
Akkor a végeredmény, hogy lezárjuk ezt a témát : a bank elutasította a kártalanítást mert önként adtam ki az adataim, de viszont azt a részt amit úgy vettek le hogy én már jeleztem a bank felé a tiltást és nem tették meg azonnal, azt visszakaptam. Ez így igaz, beismerték ott abban ők hibáztak.
Vigyázzon figyeljen mindenki. És sose úgy intézzétek a pénzügyeket hogy fáradtak vagytok, vagy másfelé figyeltek.
hát igen ez elvárható, hogy az ember a saját adatait legalább védje
de ez folyik mindenhonnan, nem értem hogy lehet ez a téma 2024-ben még mindig....
Én olyan virtuális kártyát használok a csomaghoz, amelyre annyit utalok amennyi az adott vásárláshoz szükséges és csak akkor utalok rá, ha vásárolni szeretnék, egyébként mindig 0 Ft van rajta.
Ezt a virtuális kártyát adom meg mindenhol és így biztonságos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!