Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Adhat a bank kártérítést...

Adhat a bank kártérítést bankkártya csalás miatt?

Figyelt kérdés
Sajnos én voltam a hülye mert hamis linken keresztül banki adataim rögzítettem egy utaláshoz, erre pár perc mülva pörgött le a pénzem, egyből telefonon kértem a kártyám letiltását, nem tudta megcsinálni, majd rohanok a bankba, ott az ügyintéző tiltaná a netbankom de nem halad, közben megint telefonon próbálom a kártyám tiltatni, majd a 3. telefonos hívásomra tudtak tiltani, de ez már késő, szemem előtt lopták le a pénzem a számlámról, ott ültem a bankba és nem tudtak segíteni, jár ezért vmi kártérítés?

aug. 3. 23:31
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
55%
Nem, nem kellene. Ha magyarként külföldi oldalon vásárolsz, akkor sem kér kódot.
aug. 6. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
27%
Tőlem mindig kér kódot, amivel a fizetést jóvá kell hagyni. Apple mondjuk tényleg nem kér, de bármilyen más fizetési oldal mindig kért.
aug. 6. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 A kérdező kommentje:

érdekes ezt most hallom először, hogy kér kódot ha a bankkátyás utalást végzek, nekem sosem kér sms-be, csak ha a netbankon keresztül akarok utalni.

Igen 5x levett pénz úgy hogy nem kért tőlem semmi engedélyező kódot. Nem tudom hogy ezt nekem kellett voln-a kérni a banktól, de nálam nincs így MBH bank. Amikor én vásároltam kaját rendeltem általában, beütöttem a kártyaszámot, és a dátumot meg azt a 3 karaktert, de sosem írt ehhez sms-ben +kódot

Tudom a nektbankon azonnal csinálhattam volna vmit, de abban a pánik helyzetben nem tudtam mit tenni a banktól kértem volna így segítséget, de hát ők sem voltak a toppon

aug. 7. 13:24
 24/32 anonim ***** válasza:
70%
Netbankos alap-beállítás kellett volna hogy legyen hogy vagy SMS üzenetben, vagy a mobilbankos/netbankos felületen érkezik kód, jóvá kell hagyni.
aug. 7. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
100%

24


Ez nem így van. Kizárólag EU-n belüli vásárlások esetén kötelező. Tengerentúli vásárlások bonyolítás esetén nincs ilyesmi.

aug. 7. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 A kérdező kommentje:
Köszi, ez nekem nem volt beállítva
aug. 7. 21:30
 27/32 A kérdező kommentje:

Akkor a végeredmény, hogy lezárjuk ezt a témát : a bank elutasította a kártalanítást mert önként adtam ki az adataim, de viszont azt a részt amit úgy vettek le hogy én már jeleztem a bank felé a tiltást és nem tették meg azonnal, azt visszakaptam. Ez így igaz, beismerték ott abban ők hibáztak.

Vigyázzon figyeljen mindenki. És sose úgy intézzétek a pénzügyeket hogy fáradtak vagytok, vagy másfelé figyeltek.

aug. 13. 12:31
 28/32 anonim ***** válasza:
63%

hát igen ez elvárható, hogy az ember a saját adatait legalább védje

de ez folyik mindenhonnan, nem értem hogy lehet ez a téma 2024-ben még mindig....

aug. 13. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
100%

Én olyan virtuális kártyát használok a csomaghoz, amelyre annyit utalok amennyi az adott vásárláshoz szükséges és csak akkor utalok rá, ha vásárolni szeretnék, egyébként mindig 0 Ft van rajta.

Ezt a virtuális kártyát adom meg mindenhol és így biztonságos.

aug. 15. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 A kérdező kommentje:
köszi, ezt megnézem, és igen így hátha biztonságosabb
aug. 15. 15:37
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!