Sajnos én voltam a hülye mert hamis linken keresztül banki adataim rögzítettem egy utaláshoz, erre pár perc mülva pörgött le a pénzem, egyből telefonon kértem a kártyám letiltását, nem tudta megcsinálni, majd rohanok a bankba, ott az ügyintéző tiltaná a netbankom de nem halad, közben megint telefonon próbálom a kártyám tiltatni, majd a 3. telefonos hívásomra tudtak tiltani, de ez már késő, szemem előtt lopták le a pénzem a számlámról, ott ültem a bankba és nem tudtak segíteni, jár ezért vmi kártérítés?
Nemcsak a kártya letiltás létezik ilyenkor megoldásként, hanem egy gyors átutalás rokon ismerős estébé számlájára vagy a saját brókerszámládra.
aug. 3. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
2/32 A kérdező kommentje:
Köszi, én eléggé ki voltam készülve, de hogy az ügyintézőnek nem jutott eszébe semmi gyors megoldás, utána mondta ismerős gyorsan kifizethette volna a számlámon maradt pénz, menteni ami esetleg pár percben lehet.
Azt mondta h ő tilthasson írnia kellett egy levelet fentebb vezetőnek, amíg gépelt lehetett volna vmi más mentő dolgot tenni
aug. 3. 23:38
3/32 anonim válasza:
Hiába próbálod az ügyintézőre hárítani a felelősséget, te voltál a hülye aki kiadta az adatait. Minden agyhalottnak a bank sem tudja megmenteni a pénzét és természetesen nem jár érte kártérítés.
aug. 4. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
4/32 anonim válasza:
Akkor jár a kártérítés, ha bizonyítható, hogy nem a te hibádból történt (nem kattintottál linkre, nem adtad meg az adataidat, stb). Akkor visszatérítik az ellopott pénzedet. Így nem.
aug. 4. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
5/32 anonim válasza:
Kamu. Olyan nincs, hogy telefonon nem tudják tiltani.
aug. 4. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
6/32 anonim válasza:
Ebben az esetben nem. Kollégám ugyanígy járt. Olvastam a bank levelét, amelyben leírtak, hogy a bank nem hibázott, így nem áll módjukban sem visszaszerezni, sem kártérítést fizetni.
aug. 4. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
7/32 anonim válasza:
de hogy van ennyi hülye? most tényleg? ezt hány ember szopja még be?
mi volt a cím? bejelentetted, hogy másnál már jelezzen a böngésző?
aug. 4. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
8/32 A kérdező kommentje:
Azért elég kemény hozzászõlãsok, igen hülye vagyok, köszi. De akkor is van h nem tudja tiltani, sajnos tapasztaltam, tudom nem kenem az ügyintézőre, de azért dolgozik ott mert érti hogy mit csinãl. Tudom ez van én hibáztam, de hogy így válaszoltok,
aug. 4. 02:01
9/32 anonim válasza:
Te adtad ki az adataid önszàntadbol a csalóknak, téged terhel a felelősség.
aug. 4. 04:33
Hasznos számodra ez a válasz?
10/32 anonim válasza:
Sajnos azért nem kérhetsz kártérítést, mert a banki ügyintéző töketlen volt.
Az, hogy az ember ügye megfelelően halad, vagy sem, kizárólag szerencse kérdése -> tökös ügyintézőt fog ki, vagy sem.
Én ezt már többször tapasztaltam életem során...
Azért, mert kicsalták tőled pénzed, nem fognak kártérítést fizetni, hiszen - mint többen mondták már - önként adtad meg hozzá az adataidat.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!