Mekkora mértékben lesz folyósabb az olvadt alumínium ha folyósító szert keverünk hozzá?
ha a hengerfej csak egy sík lap akkor nem kell annyira precizitás. jobbra balra kicsit elmozdulhat.
annó a hengerfej tömités se volt annyira preciz
Nem alkarlak elkeseríteni, de a következőket precíz forgácsolás nélkül nem oldod meg: hengerfurat, dugattyú gyűrűhornyai, hengerblokk, forgattyústér és hengerfej szerelősíkja, az összes furat, csapágyhelyek és még sok hasonló pont.
Nem írtad ezért remélem, a hajtókart nem is aluból tervezted. Nem bírná ki az igénybevételt. főtengely stb. szintén. Mellesleg hónolt furatú acél persely nélkül a hengerfurat se.
Az alu dugattyú egy belsőégésű motornál percek alatt átlukad. Igen, vannak autótípusok alu dugattyúval, vagy hőálló acél sapkával, vagy teflon-bevonattal az égéstér felé.
Ha nem működő, csak kívülről meghajtott mozgó makettnak szánod, a precíz megmunkálásokat nagyrészt akkor is bele kell tenned, már csak a lötyögés, súrlódás elkerülésére is, csak a tömítetlenségi és a szilárdságtani problémáktól szabadulsz meg.
Megmondom neked őszintén, még egy közepes fölött felszerelt szerszámos műhely is kevés egy működőképes belsőégésű motor legyártásához. Öntés + reszelő és csiszolóvászon, mint projektalap elég sovány ilyen célhoz.
Stirling?
Mert akkor végképp kell percíz illesztés, tömítés, különben elfelejtheted a hatásfok fogalmát is.
preciziós öntéssel csapágyfészek is készithető.
de célszerübb a siklócsapágy
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!