Hány munkaórába telik megtanulni profin programozni?
Direkt nem évet kérdek, mert az attól függ ki mennyi időt tud rászánni a mindennapokba, úgyhogy légyszíves munkaórát írjatok.
Elöljáróban annyit, hogy most kezdett el foglalkoztatni ennek a világa, legfőképp a pénz miatt, főleg amit ezért a tudásért Amerikába fizetnek, mert oda tervezek költözni.
Érdekelne az összes programozási nyelv, hogy melyik mennyi idő. Nem tudom, hogy ezt mennyire lehetséges így felsorolni, hisz ha megtanulom pl. a C-t, akkor C++ már nem nagy ördöngösség. Szóval ha így nem lehet, akkor csak az adott nyelvet vegyük figyelembe, hogy teljesen tudatlanul mennyi idő profi szintig eljutni benne.
Másik kérdés, hogy ha a játékfejlesztés fele venném az irányt, mennyire nehéz (hány munkaórát igényel kb), hogy pl a mai legjobb PC játékokat is képes legyek fejleszteni, újat készítésében részt venni?
Ti melyik programozási nyelvet ajànlanátok?
Először az Objective-C-re gondoltam, mert elég nagy igen van iOS app-ok fejlesztésére, na meg elég nagy pénz is az USA-ban.
Persze tudom, hogyha olyan játékokat, applikációkat akarok fejleszteni, mint a ma létező legjobbak, addig nagyon hosszú az út és a munkaórákon kívül sok tapasztalat is kell kisebb-nagyobb cégeknél.
Annyit még hozzá tennék, hogy idén töltöm a 21-et, nem informatikai suliba jártam, még csak nem is érettségiztem informatikából, mert építészeti szakgimibe jártam, de volt informatika órám, érdekeltek is egyébként az ottani dolgok, nyitott vagyok erre a világra is.
Suliba nem ülök vissza, se egyetemre, inkább fizetős képzésekre mennék, ahol koncentráltan erről tanulok, igaz hivatalos végzettséget nem ad (amit egyébként az USA-ba úgy sem vesznek figyelembe, csak tájékoztató jellegű), de ez nem is baj, hisz senkit sem a papír, hanem a tudásom és a referenciáim fognak érdekelni.
"Pechedre pont, hogy csináltam, sőt csinálok is weboldalakat, webshopokat kiskoromtól kezdve."
Elég ciki, hogy nem sikerült felfognod, hogy mire gondoltam.
Kiragadtól egy mondatot, de értelmezni nem sikerült.
"A pár 100 ezer hülyeség, még a sima 100 ezer is, annyi nem lehet, ahhoz reálisan legalább 50 év kellene, hülyeséget nem kell írni."
Ha ennyire okos vagy, akkor minek kérdezel?
Arról nem is beszélve, hogy láthatóan közöd nincs a területhez.
A GTA 5-ön több, mint 1000 ember dolgozott, vagyis 100 ezer óra esetén emberenként csak 100 óráról beszélünk.
Azonban a GTA 5 5 évig készült.
Tényleg elhiszed, hogy 100 órányi munka 5 évig tartott?
Én nyilván alulról közelítettem meg a pár 100 ezerrel. Olvastam becslést, aki átlaggal számolt és ott 3.5 millió óra jött ki.
Azért mert nem értesz hozzá, még nem hülyeség, amit a másik ír.
Aki nem tud értelmezni valamit azt te vagy..
Ki kérdezte, hogy összesen ahányan dolgoztak az hány munkaóra volt?? Kit érdekel? Nem mérvadó.
Nyilván engem, mint mindenki mást is az érdekel hogy egy adott ember hány órát dolgozik rajta, te nagytudású.
jujujjj :D
itt valaki inasba lett rakva rendesen! :DDDD
vigyázzunk, mert a mi üstökösünk ha eccer 'mericában feltör mint a talajvíz akkor visszakeresi ezt a kérdést és minden válaszolónak alaposan ki lesz verve szöges kesztyűvel a farkincája :D
"Aki nem tud értelmezni valamit azt te vagy.."
Az ilyen kommentek után már az sem biztos, hogy az érettségid meg van...
A kérdésed ez volt: "ha a játékfejlesztés fele venném az irányt, mennyire nehéz (hány munkaórát igényel kb), hogy pl a mai legjobb PC játékokat is képes legyek fejleszteni, újat készítésében részt venni?"
Ahogy már írtam és ha menne a szövegértés, akkor felfogtad volna, hogy nem specifikáltad, hogy a mögött lévő elmélet kell vagy maga a fejlesztés ideje. Ezt az első kommentemben is leírtam. Ahogy azt sem mondtad, hogy összesen vagy emberenként érdekel.
"Nyilván engem, mint mindenki mást is az érdekel hogy egy adott ember hány órát dolgozik rajta, te nagytudású."
Ha annyira ez érdekel mindenki mást, akkor miért nem kerested vissza mindenki más által feltett kérdést? Nyilván azt kérdezed, amire még nincs válasz, vagyis ha mindenki mást az érdekelt, hogy 1 ember mennyit dolgozik, akkor a logikus az, hogy téged más érdekel, mivel megkérdezted.
Mellesleg soha nem találkoztam olyannal, akit 1 emberre vetítve érdekelt volna, mert abból nem derül ki semmi.
Ha 2 évig fejlesztesz egy AAA-s játékot, akkor ugyanannyi időt teszel bele, mintha 2 évig fejelsztenél egy indie játékot. A két játék közt azt a különbség, hogy az egyik mondjuk 10 ember csinálja, a másikat meg 1000.
Vagyis ha csak személyre értve érdekelt volna, akkor simán kiszámoltad volna magad.
" hisz ha megtanulom pl. a C-t, akkor C++ már nem nagy ördöngösség"
Csak annyit fűznék ehhez, hogy látszik, hogy még nem vagy jártas a témában. A C++ és a C közötti különbség -> ég és föld. :) Teljesen más a két nyelv.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!