Ezt a youtube adblock blokkolós baromságát hogyan lehet kikerülni? Nem fogok fizetni és nem fogok reklámot sem nézni! Nem, nem, soha!
Nem! Inkább soha többet nem nézek youtubeon semmit!
Fizetek sok dologért, minden program a gépeimen, telefonjaimon tiszta, ami kell megveszem. De a rohadék youtubenak nem vagyok hajlandó fizetni!
Használj uBlock Origin-t.
https://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__internet__1..
Azt használom 1-es. Pont ez a baja, hogy van adblocket.
3 videó után nem játszik le semmit.
VAgyis ha blokkolok, akkor a youtube is blokkol.
#4
A kérdésedben AdBlock van. Mi pedig uBlock Origint ajánlottunk helyette.
"Ezt a youtube adblock blokkolós baromságát..."
#7
A youtube esetében ez inkább mohóság kérdése. A Netflixnél a jelszó-megosztás megregulázására szerintem elfogadható érv volt hogy a tartalomgyártás költségeit valamiből fedezni kell és ezért át kell terelni a "potyautasokat" a fizetés irányába.
A Youtube viszont kitalálta ezt a Prémium dolgot, ami igazából csak azért kér pénzt hogy ne büntessen reklámözönnel, plusz tartalmat nem kínál cserébe. És azért nevezem őket mohónak, mert volt korábban egy elfogadható mértéke és formája a filmek előtti reklámoknak, amit szerintem a júzerek 90%-a elfogadott, de valaki ott fenn úgy gondolta hogy ha el lehet b@szni egy népszerű és ingyenes videómegosztós portált a lóvéért, akkor miért is ne.
Na de mindegy is, joguk van hozzá, majd ha elkezd csökkenni a látogatottság, akkor ki fog derülni hogy helyes volt-e az üzleti terv.
#7
A legkevésbé sem azzal van baj, hogy vannak reklámok a felületen, hanem hogy ezt évről évre egyre kapzsibb és egyre pofátlanabb módon teszik. Eleinte néha volt egy-egy reklám némely videó előtt. És már akkor is jól megélt a cég. Aztán egyre gyakrabban egyre hosszabb reklámok, amiket 5 másodperc után még ki lehetett nyomni, de sokszor már ez a lehetőség sincs. A reklámok is sokszor egyenesen duplák, és a videó elején még hagyján, de egyes videókban már 5 percenként benyomnak egyet. Aztán a videó végén is egyet, meg a következő videó elején is, stb.
Lényegében az arcodba tolt reklámok mennyisége nagyságrendileg is nőtt, ellenben ugyanez nem mondható el se a felhasználói élményről, és a hírek alapján az ottani átlag dolgozók béréről vagy munkakörülményeiről sem. Tehát mi is indokolja ezt a sokszorosára erőszakolt plusz bevételt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!