3/31 anonim válasza:
Ja ennyi hülyeséget írt, hogy letiltották. :D De akkor miért nem Montez2, hogy egyértelmű legyen? :D
4/31 anonim válasza:
Na miért nem nagyon okos? Mert azzal már a regisztrálásnál letiltanának! Kicsit nem ártana gondolkodni.
A másik pedig, hogy én nem írok hulyeséget. A sok link miatt lettem tiltva azt írták is a modik. Ennyi! Szóval te írsz baromságokat rólam. Nekem meg van 29 év tapasztalatom, élelmiszermérnök vagyok, szóval eléggé vágom a témát. Tőlem naponta rengetegen kérdeznek privátban is, sokan igazoltak már vissza az évek alatt, hogy jó eredményeket értek el a tanácsaimmal. Szóval nem kell az ellenpropaganda.
5/31 anonim válasza:
sandorzsolt, jó ember ne piszkáld!
amúgy te ki vagy pubi?
6/31 anonim válasza:
Ennyi.:-)
És mikor írtam én hulyeseget? Linkeld mar be kisgyerek! Meg ha azokat tiltanák, akik baromságot írnak, akkor itt nem sokan maradnának. Erről ennyit.
7/31 anonim válasza:
Pont ezt kérdeztem az egyik kérdésnél, hogy Montez vagy e, vagy dirtboy. :) Tudtam én, hogy van valami turpisság. :) Nem irtál oda, de lám itt a válasz. :)
8/31 anonim válasza:
Mikor volt az a kérdés? Írtam volna, ha látom. De én hétköznap napközben melózok, csak este írok. dirtboy pedig nincs tiltva, ő ha ír néha akkor még még mindig dirtboy néven ír.
9/31 anonim válasza:
Nekem csak nemrég esett le, hogy ő az. :D Igaz csak nemrég kezdtem ide újra írni.
10/31 anonim válasza:
Én meg simán a százalékról is tudom sokszor, hogy ki az. Ugye majácska, 83%-al? Eltaláltam? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!