Minden kerékpárnál elkülönül a külső és a belső gumi?
8. volt egy korszak, amikor csak ezzel a technológiával lehetett megfelelően alacsony gördülési ellenállást létrehozni. Utcán nettó szopás. Eleve a gumi ragasztva van a felnire. ha defekted van azt le kell tépni, az újat meg úgy feltenni, hogy hazáig ne forduljon le. A defekt javítása nem lehetetlen, de jó másfél-két órás otthoni munka. Ott van értelme, ahol a versenyző mögött viszik a komplett pótkereket.
9. Van néhány millió ellenpélda arra, hogy az a kerékpár nem "mindenre alkalmatlan". Az más kérdés, hogy arra nem jó, amire te szoktad a bicajt használni.
10. nagyjából az összes sportra össze lehet hozni néhány mondatnyi negatív hülyeséget. Itt is sikerült.
"Minden kerékpárnál elkülönül a külső és a belső gumi?"
Ugyan már egy ideje létezik belső nélküli megoldás (tubeless, mint az autóknál is régóta létezik) de ha körbenézel az utcán, akkor a bringák túlnyomó része a hagyományos külsőt-belsőt használja. Városi bringáknál ez kb 100%. A sokat rugózott szingó lényegében már csak a versenyek világában létezik. És persze nyomokban létezik a tömör gumi is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!