Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Minden kerékpárnál elkülönül...

Minden kerékpárnál elkülönül a külső és a belső gumi?

Figyelt kérdés
okt. 23. 18:39
1 2
 11/13 tothp ***** válasza:
82%

8. volt egy korszak, amikor csak ezzel a technológiával lehetett megfelelően alacsony gördülési ellenállást létrehozni. Utcán nettó szopás. Eleve a gumi ragasztva van a felnire. ha defekted van azt le kell tépni, az újat meg úgy feltenni, hogy hazáig ne forduljon le. A defekt javítása nem lehetetlen, de jó másfél-két órás otthoni munka. Ott van értelme, ahol a versenyző mögött viszik a komplett pótkereket.


9. Van néhány millió ellenpélda arra, hogy az a kerékpár nem "mindenre alkalmatlan". Az más kérdés, hogy arra nem jó, amire te szoktad a bicajt használni.


10. nagyjából az összes sportra össze lehet hozni néhány mondatnyi negatív hülyeséget. Itt is sikerült.

okt. 26. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
100%

"Minden kerékpárnál elkülönül a külső és a belső gumi?"

Ugyan már egy ideje létezik belső nélküli megoldás (tubeless, mint az autóknál is régóta létezik) de ha körbenézel az utcán, akkor a bringák túlnyomó része a hagyományos külsőt-belsőt használja. Városi bringáknál ez kb 100%. A sokat rugózott szingó lényegében már csak a versenyek világában létezik. És persze nyomokban létezik a tömör gumi is.

okt. 27. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
0%
A tubelessnél is elkülönül a külső-belső, olyannyira, hogy bele se kerül a belső.
okt. 28. 01:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!