Minden kerékpárnál elkülönül a külső és a belső gumi?
Kiegészíteném az előzőt:
Van még a Szingós gumi, ahol a külső és a belső egybe van varrava. Ezt a csövet ragasztással rögzítik az abroncsra.
Ez hülyeség… jól beállított testreszabott bringán egyáltalán nem rossz az országúti testhelyzet, pont hogy abban a legkényelmesebb hosszú távot letekerni, nem véletlen találták ki olyanra amilyen…
A szingós gumiknak pedig alacsonyabb a súlya, kisebb a gördülési ellenállása, emiatt versenyeken igazán hasznos, edzésre nem való, mert szopatós a szerelése.
2 és 4-es. Alapvetően a pályakerékpárokhoz találták ki még vagy 100 (120?)éve. Mivel más technológiával nem tudtak még kellően magasnyomású abroncsokat készíteni. Ahogy az országúti versenyek egyre jobb minőségű utakra kerültek, ez szépen átszűrődött oda is. A versenysport eszköze, de persze használták a civil világban is. (inkább csak a versenyzőnek látszani akarók körében)
Ma már szerintem jórészt megint csak pályán használják.
4.
és az hogy egy gyakorlatilag mindenre is alkalmatlan kerékpárral kell szenvedniük még nem volt elég nekik. Kitalálták a cyclocrosst...... 👏🤷♂️
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!