Lehetne a szélcsatornás tesztek legalább egy részét CFD-vel helyettesíteni a felsőkategóriás biciklialkatrészek tervezésénél?
"nem megfelelő termékek miatt, amit pl. reklám miatt használni kellett, veszítettek időt, főleg gumik viselkedése esőben témában."
Na ilyen balhét láttam élőben is, mikor egy Giro futamon emberkék szerpentinen FELFELÉ sodródtak ki kanyarokban a xar gumi miatt.
Azóta változott valamit a helyzet, legalábbis a csúcsversenyzők már nincsenek mindenhol szponzorilag kényszerítve a nem ideális alkatrészekre.
"Ismétlem, a merevség egy eléggé képlékeny fogalom, ha élhetek ezzel az oximoronnal."
Jár a 10 pont! :)
"De mondjuk egy hobbibringásnál a csepp keresztmetszetű kulacs és a kerek közti különbség sehol nincs ahhoz képest, hogy mondjuk bringás mezben ültem fel vagy kapucnis kabátban."
Kb. erre gondoltam.
Menetszél? Kiállok az erkélyre, akkora szél van, hogy az is megteszi.
Szombat óta nem voltam kint amúgy. Nincs görgőm, de ha lenne se használnám, én nem az a fajta vagyok, és ezek a mínuszok már túl hidegek nekem:) Pihenőhét:D
Nekem inkább az emelkedő az ellenségem.
:)
Nekem az alsó szomszédaim utálják sajnos.
Sehogy sem tudtam megoldani, hogy ne zúgjon át a padlón.
Úgyhogy visszaadtam a kölcsön jószágot és nem vettem.
Így télen főleg lustulok. De van előnye. Közelítem a kis légellenállású gömb alkatot.
Jó stratégia:)
Ne felejtsük el, hogy a vékonyabb lábak is kisebb légellenállásúak,
tehát ezért nem vagyok elég izmos, nem azért, mert lusta vagyok kimenni edzeni ilyenkor is:D TAKTIKA!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!