Lehetne a szélcsatornás tesztek legalább egy részét CFD-vel helyettesíteni a felsőkategóriás biciklialkatrészek tervezésénél?
szerintem a felsőkategoriás veseny bicók 3-4-5milliósak és alkatrészeik a legkifinomultab legmodernebb náza űrtechnologiás eljárások anyaghasználat alapján készülnek!!! EZT NÉZDD MEG:Videót is
Köszi, hármas.
Viszont gondolom ez még nem lenne olyan pontos, mint pl. a Speci szélcsatornás tesztjei. Azért az adott erősségű és sűrűségű lábszőrt
kétlem, hogy teljesen le tudnák szimulálni.
5!
A Speci egy időben a McLaren szélcsatornáját használta, de kb. 1-2 éve új szélcsatornát akar építeni a McLaren, mert eljárt felette az idő. Tehát a szécsatorna sem garancia semmire, ha elavult.
F1-ben a CFD használat is limitált, tehát használják, amennyire csak lehet és elég hatékony. Éppen azért limitálják, mert ki tudja váltani a szélcsatornát.
4!
Leonardo3d?! Ne nevettess! Az egy nagyon sok mérnöki munkával, nagyon sok befektetői pénzzel előállított parasztvakítás. Nagyon sok mérnöki tudást beletettek, de az ötlet teljesen hülyeség volt.
"Azért az adott erősségű és sűrűségű lábszőrt
kétlem, hogy teljesen le tudnák szimulálni."
Nem is kell, mert nem a légellenállás miatt borotválják.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!