Fogyasztóvédelem kihez forduljak?
10000 huf alatti összegről van szó (9500ft). A termék hibás, de az áruház nem hajlandó kicserélni, ugyanis 10e huf alatt nem vonatkozik rá garancia.
Fogyasztóvédelemnél melyik oldal, mert gugli alapján nem egészen egyértelmű...
Kihez forduljak?
Mi ilyenkor az eljárás?
Ön fordulhat a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett tevékenykedő békéltető testülethez vagy az illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi felügyelőségéhez.
Jogszabály: 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről.
Konkrétabban?
Mi a termék? Mikor vetted? Mi a baja?
A garancia nem ugyanazt jelenti, mint hogy hibás termékért ne kellene az áruháznak felelősséget vállalnia.
Ha veszel egy teaszűrőt 450Ft-ért és otthon kiderül, hogy lyukas, de ez nem látszott a csomagoláson keresztül, akkor is visszaviheted.
Azt hogy hova kell fordulnod már írták.
Szerintem ezzel párhuzamosan írd be a vásárlók könyvébe is, arra írásbeli választ is kell adniuk és nyoma marad, meg az áruház központi vezetését is hívd fel a problémáddal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!