Ha webshopból rendeltem egy terméket, de a mérete nem a hirdetésben szereplő, akkor miként forduljak a fogyasztóvédelem felé?
Az árut kifizettem, megkaptam. Fényképezzem le a webshop oldalt a termékkel, az árut meg vigyem be?
Vagy bemegyek az áruval, és bemondom a webshop címét?
Nem, nem tudom, ezért is kérdeztem.
A fogyasztóvédelemhez viszont azért szeretnék fordulni, mert ez a termék eddig is más mérettel volt hirdetve, mint a valós mérete.
Mellesleg a csomagoláson már a valós méret van, de ez a webshop képén nem látszik.
#5 Undorító???
Miért titulálsz annak? Csak azért, mert próbálok tudatos vásárló lenni?
És képzeld, felhívtam a webshopot, még a vásárlás után! Kérdésük mi volt? Hogy hogyan mértem le a terméket!
Tehát eszük ágában sincs az oldalon kijavítani az áru méretét!
És mint írtam, a gyári csomagoláson már eleve a jó méret van.
Nyugi, trollkodik, mert ennyi öröme van az életben.
Otthon nem hallgatják meg az ilyet, itt éli ki magát.
Elég jó esély van rá, hogy szándékosan van ott rossz méret, nagyon sok webshop veszi hülyére az embereket. Nem véletlen, hogy sokan szkeptikusak.
Tessék megnézni a tékozló homás blogot, ha valaki nem ismerné, ez egy fogyasztóvédelmi blog.
Gyakoriak az ilyen jellegű problémák, hogy nem azt kapják, amit rendelnek.
#7 Miért lenne ez trollkodás?
Feltettem egy egyszerű kérdést, amire mellesleg nem kaptam konkrét választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!