Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webshop-on egy TV-hez 0 Ft...

Webshop-on egy TV-hez 0 Ft volt megadva, megrendeltem és nem hajlandók kiszállítani. Mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés
Nem vagyok jártas a fogyasztóvédelemben. A rendelést visszaigazolták, minden részlet benne volt a kapott levélben. Nem sokkal később kaptam egy telefont, hogy nem áll a dolog, és ugye nem gondoltam komolyan, hogy 0 Ft a TV. Mik a lehetőségeim? Mi a teendőm és meddig?

2015. dec. 29. 15:30
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
71%
El kell olvasni az ÁSZF-et!
2015. dec. 29. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
0%

A rendelés visszaigazolásában benne volt a TV ára? Most is annyi, vagy azóta átírták?

Ha most is annyi a webshopban, akkor képernyőkép készítésével be tudod bizonyítani.

2015. dec. 29. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
0 Ft-èrt biztos nincs TV. Maximum 0 Ft-ért elvihető, de kèsőbb rèszletekben fizetendő. El kellett volna olvasni az apróbrtűt is.
2015. dec. 29. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Vagy azt tudom elképzelni, hogy ha x ft-ért vásárol, akkor 0 ft-ért kap egy TV-t
2015. dec. 29. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
36%

Pereld be őket!

Igazolnod kell, milyen kár ért, és a bíróság megítéli teljes károd megtérítését.

És lőn bódottság...

2015. dec. 29. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
42%
Mi a teendő ilyenkor? Talán ne legyél ilyen szarrágó és vegyél egy TV-t pénzért, mint minden normális ember.
2015. dec. 29. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
54%

5-ös, ezt magad sem gondolod komolyan... Először is semmilyen kár nem érte a kérdezőt (mivel 0 ft-ot "fizetett"), másrészt azt sem tudjuk, nem értett-e félre vmit?

Kérdező, írd már le légyszi pontosan, hogy is volt az a "hirdetés"

2015. dec. 29. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%

Az egymástól távol levő felek közti vásárlásnál (így hívják virágnyelven többek közt a webshopot) a szerződés akkor köttetik meg, amikor a visszaigazolás megérkezik. Ha nem kaptál 0-s visszaigazolást, akkor a webshop módosíthatja az árat, illetve elállhat a szerződéstől. Ha viszont a visszaigazolásban más áll, mint a megrendelésben (tehát pl beleírják a reális árat), akkor viszont a vevő (ez lennél te) állhat el a vásárlástól.

Az csak az "élőben" vásárlásnál igaz, hogy az üzletben feltüntetett legalacsonyabb áron kötelesek odaadni a terméket. Tehát ha bemész a tévéboltba és 0Ft-ért találsz tévét, akkor kötelesek annyiért odaadni.

2015. dec. 29. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Az Ászf-ben a legtöbb helyen benne van, hogy a technikai hibából elírt árakért felelősséget nem vállalnak. Ahogy arra is ki szoktak térni, hogy az automatikus visszaigazolás nem jelenti még azt, hogy tudják teljesíteni a rendelésed, csak annyit, hogy fogadták a kérésed.
2015. dec. 29. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
A visszaigazolásban is 0 Ft áll, ezek után mondták azt hogy nem áll módukban kiszállítani ennyiért.
2015. dec. 29. 17:39
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!