Webshop-on egy TV-hez 0 Ft volt megadva, megrendeltem és nem hajlandók kiszállítani. Mi a teendő ilyenkor?
A rendelés visszaigazolásában benne volt a TV ára? Most is annyi, vagy azóta átírták?
Ha most is annyi a webshopban, akkor képernyőkép készítésével be tudod bizonyítani.
Pereld be őket!
Igazolnod kell, milyen kár ért, és a bíróság megítéli teljes károd megtérítését.
És lőn bódottság...
5-ös, ezt magad sem gondolod komolyan... Először is semmilyen kár nem érte a kérdezőt (mivel 0 ft-ot "fizetett"), másrészt azt sem tudjuk, nem értett-e félre vmit?
Kérdező, írd már le légyszi pontosan, hogy is volt az a "hirdetés"
Az egymástól távol levő felek közti vásárlásnál (így hívják virágnyelven többek közt a webshopot) a szerződés akkor köttetik meg, amikor a visszaigazolás megérkezik. Ha nem kaptál 0-s visszaigazolást, akkor a webshop módosíthatja az árat, illetve elállhat a szerződéstől. Ha viszont a visszaigazolásban más áll, mint a megrendelésben (tehát pl beleírják a reális árat), akkor viszont a vevő (ez lennél te) állhat el a vásárlástól.
Az csak az "élőben" vásárlásnál igaz, hogy az üzletben feltüntetett legalacsonyabb áron kötelesek odaadni a terméket. Tehát ha bemész a tévéboltba és 0Ft-ért találsz tévét, akkor kötelesek annyiért odaadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!