Webshop-on egy TV-hez 0 Ft volt megadva, megrendeltem és nem hajlandók kiszállítani. Mi a teendő ilyenkor?
Figyelt kérdés
Nem vagyok jártas a fogyasztóvédelemben. A rendelést visszaigazolták, minden részlet benne volt a kapott levélben. Nem sokkal később kaptam egy telefont, hogy nem áll a dolog, és ugye nem gondoltam komolyan, hogy 0 Ft a TV. Mik a lehetőségeim? Mi a teendőm és meddig?2015. dec. 29. 15:30
11/12 anonim válasza:
"5-ös, ezt magad sem gondolod komolyan... Először is semmilyen kár nem érte a kérdezőt"
Hát ez az! Gondolatébresztőnek szántam a más esetben járható jogi utat. Te megértetted amire céloztam, itt nincs mit "járni".
Akkor lehet jogosan követelni valamit, ha kár érte.
12/12 anonim válasza:
automatikus visszaigazolás nem számít, semmi jogalapod perelni
teendőd, hogy befogod a szádat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!