Efféle neten lezajló vásárlásnál, félreértésnél mi a teendő? Nagyobb érték, és a vevő kérné vissza a pénzét, azonban megszakadt a kapcsolat.
68 ezer ft-ról van szó, a termék amit küldtem használati tárgy, de állítása szerint nem megfelelően volt feltűntetve a hírdetés, mert nem ilyenre volt szüksége.
Nagyon kultúrált ember, én sem szeretem a konfliktust és megegyeztünk, hogy találkozunk januárban valahol és visszacseréljük kp-re!
Folyamat:
Neten hírdettem, előre utalt, postán küldtem, nem volt jó, reklamált, megegyeztünk, azonban ellopták a telefonomat és benne volt a száma!
Az oldalon ahol eladtam a terméket a hírdetés törlése miatt elvesztek az üzenetváltások is, a címét sem jegyeztem meg ahová küldtem.
Csak a számlaszámát tudom és a nevét, az szerepel a kivonatomon, viszont nem utalhatom vissza a pénzt, mert nem tudom elérni az embert és nem szeretném, ha nála maradna a legalább 50 ezret érő termékem!
Írtam már a licit oldal ügyfélszolgálatának, azonban azt írták nem tudják az üzeneteket visszaolvastatni, elvesztek már.
Ő tudja a címem, mert a csomagon rajta van, hacsak nem dobta ki a csomagolást, illetve a volt számom, nevem, számlaszámom!
70km-re lakik, nem tudom, hogy eljönne e esetleg, végülis bármilyen címet lehet írni a feladóhoz, nem ellenőrzik soha és amúgyis heti 1x vagyok itthon, meg esténként 7-8 órát.
Szóval ez esetben mégis mit tehetnék? Egyáltalán nem szeretnék bajt belőle, hogy úgy tűnjön esetleg, hogy átvertem, illetve direkt lettem elérhetetlen.
Nekem ez az összeg nem nagy, a termékemért cserébe visszaadnám gond nélkül.
Feljelentés lehet belőle esetleg? Tanácstalan vagyok emiatt és stresszes.
ha tudod a nevét, számlaszámát, küldj neki 1 Ft-ot és a megjegyzés mezőben írd le neki, hogy elvesztetted az adatait, és keressen, vagy küldjön vissza neked 1 Ft-ot és ő is írja le a megjegyzésben a kért adatokat
ezek alapján már fel tudod venni vele később a kapcsolatot
1-es, mégis milyen indokkal jelentené fel? Az eladó nem becsapta és nem küldte a terméket - a termék a vevőnél van.
Ha nem olyan, mint a hirdetésben van, az max a fogyasztóvédelemre tartozna, de így, hogy az eladó rugalmas, még az sem...
Kérdező, az emailes levelezésetek nincs meg? Ha törölted is a leveleit, az még 1 hónapig a kukában van általában (onnan ki tudnád kukázni :D) - hacsak nem törölted a kukát is...
Nem váltottunk e-mailen egy szót sem, csak telefonon és a hírdetés alatt.
A 2. nak köszönöm, jó ötlet, azonban remélem nem tilos a közleménybe személyes adatot rejteni. Holnap bemegyek a bankba és megérdeklődöm.
Az üzeneteket automatikusan törli a jófogás, hiába kérnéd vissza őket. Utalj át pár forintot és az új számodat írd a közleménybe.
Az lenne a legdurvább, ha felhívná a régi számodat és a tolvaj megbeszélne vele valamit, hogy visszaküldő az ő címére és majd utalja a pénzt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!