A fogyasztóvédelemhez érdemes ezzel fordulni?
Egy elektronikai cikkekkel foglalkozó boltban online vásárlást követően személyesen átvettem egy terméket.
Később felkerestek, hogy egy másik terméket kaptam mint amit rendeltem.
Durván 80-100 ezer forint a különbség. Én nem tudtam a különbség.
Értesítettek engem. Elismerték a felelősségüket, azt hogy hibáztak mégis egyoldalúan azt kérik számon rajtam, hogy vigyem vissza a készüléket.
Mi van, akkor ha direkt adtak drágább készüléket, hogy később be hajthassák rajtam?
Milyen felelősség van a vásárlón?
Ha eladom, eltöröm, oda ajándékozom másnak, akkor mit csinálhatok? Mehetek a börtönbe az ő hibájuk miatt?
Ja amúgy a rendőrséggel fenyegetnek.
Azon gondolkodok, hogy mit csináljak... Hol jelentsem őket fel, mert ez kicsit nonszensz.
Nem az erkölcsi részét nézem, ahogy ők sem.
Èn NEM Magyarorszgáról írtam, haneme Nyugat-Európából, itt senkinek eszébe sem jutna olyan, mint amiket te írogatsz.
Ha meg nem adod vissza a drágább terméket vagy nem fizeted ki a különbözetet, akkor olyan büntetést kapsz, ami az árkülönbözetnek sokszorosa!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!