Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » A fogyasztóvédelemhez érdemes...

A fogyasztóvédelemhez érdemes ezzel fordulni?

Figyelt kérdés

Egy elektronikai cikkekkel foglalkozó boltban online vásárlást követően személyesen átvettem egy terméket.

Később felkerestek, hogy egy másik terméket kaptam mint amit rendeltem.

Durván 80-100 ezer forint a különbség. Én nem tudtam a különbség.

Értesítettek engem. Elismerték a felelősségüket, azt hogy hibáztak mégis egyoldalúan azt kérik számon rajtam, hogy vigyem vissza a készüléket.

Mi van, akkor ha direkt adtak drágább készüléket, hogy később be hajthassák rajtam?

Milyen felelősség van a vásárlón?

Ha eladom, eltöröm, oda ajándékozom másnak, akkor mit csinálhatok? Mehetek a börtönbe az ő hibájuk miatt?

Ja amúgy a rendőrséggel fenyegetnek.

Azon gondolkodok, hogy mit csináljak... Hol jelentsem őket fel, mert ez kicsit nonszensz.

Nem az erkölcsi részét nézem, ahogy ők sem.



2019. jan. 31. 18:26
1 2 3
 21/21 anonim ***** válasza:

Èn NEM Magyarorszgáról írtam, haneme Nyugat-Európából, itt senkinek eszébe sem jutna olyan, mint amiket te írogatsz.

Ha meg nem adod vissza a drágább terméket vagy nem fizeted ki a különbözetet, akkor olyan büntetést kapsz, ami az árkülönbözetnek sokszorosa!

2019. febr. 1. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!