A fogyasztóvédelemhez érdemes ezzel fordulni?
Egy elektronikai cikkekkel foglalkozó boltban online vásárlást követően személyesen átvettem egy terméket.
Később felkerestek, hogy egy másik terméket kaptam mint amit rendeltem.
Durván 80-100 ezer forint a különbség. Én nem tudtam a különbség.
Értesítettek engem. Elismerték a felelősségüket, azt hogy hibáztak mégis egyoldalúan azt kérik számon rajtam, hogy vigyem vissza a készüléket.
Mi van, akkor ha direkt adtak drágább készüléket, hogy később be hajthassák rajtam?
Milyen felelősség van a vásárlón?
Ha eladom, eltöröm, oda ajándékozom másnak, akkor mit csinálhatok? Mehetek a börtönbe az ő hibájuk miatt?
Ja amúgy a rendőrséggel fenyegetnek.
Azon gondolkodok, hogy mit csináljak... Hol jelentsem őket fel, mert ez kicsit nonszensz.
Nem az erkölcsi részét nézem, ahogy ők sem.
70-90 ezer forint.
Én szeretnék korrektül eljárni csak felidegesít az egyoldalúság és a kompromisszum képtelenségük.
Ha ők hibáznak valamit akkor "emberek vagyunk", ha a vásárló MÉG CSAK NEM IS HIBÁZIK, akkor "rendőrségen feljelentést teszünk".
Azt nem értem, hogy miért ismerik el a hibát ha nem csinálnak semmit.
Tudom, hogy most az a válasz lesz, hogy ez magyarország... de akkor is..
miért lehetnek pszichopaták a cégek élén?
"Azt nem értem, hogy miért ismerik el a hibát ha nem csinálnak semmit."
Csinálnak, kérik vissza a készüléket. Jogosan!
"Tudom, hogy most az a válasz lesz, hogy ez magyarország... de akkor is.."
Semmi köze a földrajzi elhelyezkedéshez, külföldön se adnak semmit ingyen, se az oroszoknál, se nyugaton.
"miért lehetnek pszichopaták a cégek élén?"
Miért lehetnek pszichopaták a vásárlók?
Mit szeretnél? Mi történjen? Kanosszajárás? Kövezzék meg magukat?
Vidd vissza, hiszen te nem ezt rendelted! Ha 2 forinttal olcsóbb gépet küldtek volna gondolom neked se tetszene!?
Megkaptad a választ már, jogalap nélküli gazdagodás, simán bukhatod, függetlenül attól, hogy hisztizel, vagy sem!
De amúgy ha a számlán az a termék szerepel amit kaptál (tehát a drágább) akkor szerintem nem károsította meg a kérdező a boltot, akkor ők a drágát olcsóbban adták és ennyi.
Ha a media martk csinál egy 50%-os akciót egy 300k-s tévére (mert szokott) szép lenne ha meggondolnák magukat utána és kérnék vissza a 150k-t.
De ha tényleg a drágábbat számlázta ki neki a bolt, szerintem akkor nem történt semmilyen jogsértés.
Főleg hogy írta hogy monitorról van szó.
99,99% hogy egy G-Sync-el rendelkező darabot kapott, na ezt tényleg nem lehet megkülönböztetni mert kinézetre ugyanolyanok. Belül van egy chip, amit kívülről nem lehet látni.
Kócsag ember!
Ha nem viszed vissza, akkor fel fognak jelenteni!
Amit teszel az jogellenes, magyarul, bűncselekmény!
Felhívták a figyelmedet, hogy vidd vissza, mert az téged nem illet meg, jogalap nélkül van a birtokodban, nem fizetted ki az árát. Akkor mi a f_szért vergődsz, majom?
Azért vergődök, mert ez több sebből vérzik.
Ha elismerik, hogy hibásak akkor mért nem adnak rá kedvezményt?
Mért várják el, hogy ingyen beviszem nekik a terméket?
Történik egy kellemetlenség és az egészet rajtam akarják bevarni.
Ha kamu adatot adok meg el sem érhetnek. Nekem meg nem kell tisztában lennem a dolgokkal.
A proli kis magyarnak ez bűncselekménynek tűnik mert nincs tisztában a jogokkal. Kapásból átáll a nagy multi oldalára de ez nem ilyen egyszerű.
Mint írtam, kompromisszum kész vagyok.
Mi van akkor ha direkt felviszik a készülék árát 10 millió forintra? Mi van akkor ha direkt adtak ki drágább készüléket, hogy később valahogy leverhessék rajtam?
Nem-nem paranoia, ez üzlet és jog.
Ne legyünk már brmok. Igen, vissza viszem de az két külön dolog.
Én úgy tudom, hogy fogyasztóvédelem védelem van nem pedig multivédelem.
Az erőviszonyok miatt inkább engem kéne védenie a jognak.
Mondok valamit a kapásból rosszallóan írónak.
Ha azonnal te kérsz elnézést azért amit NEM te követtél el, akkor hogy lesz ebből az országból valami?
Hogy lesz tartásuk az embereknek?
NEM-NEM én okoztam a hibát.
Nem az én dolgom adni jattot a pizzafutárnak, hanem az ő mukáltatójának kell rendesen megfizetni.
Nem az én dolgom oda figyelni, hogy mit adnak ki.
Azt nem értem, hogy ha történt volna egy baleset, és összetörik a készülék akkor mi van?
Mért kéne nekem kifizetni?
Ez nem adhat elég okot a hisztire, a bizalmatlanságra?
Ezt most halál komolyan kérdezem.
Nem erről a 80-100 ezer forintról van szó, mert kifizetem leszarom. Csak akkor utána legyenek ezért a dologért előállítva, írják ki a weboldalukra, hogy "nálunk a vásárló lesz felelősségre vonva, a mi hibáinkért is!!"
Nagyon nem értitek, hogy mi a tökömről beszélek.
A számlán a drágább van? Légyszi nézd meg.
Ha igen akkor közöld a bolttal hogy jogilag gond nem történt, de ha ők fizetik a szállítást stb kész vagy megegyezni, ellenkező esetben meg nem érdekel téged az ő gondjuk.
Nem. Az olcsóbbik van.
Hajlandó vagyok a kompromisszumra, csak félek attól, hogy valamit rám kennek.
Amint írtam korábban ez így nekem nagyon egyoldalú. Sok kommentelő azt hiszi, hogy tudatosan rossz szándékkal, haszonszerzősből rosszindulatból nem viszem vissza, ami nem igaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!