Érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni? Internetes áruház kekeckedik.
Internetes áruház ingyen cserét ígért vásárláskor. Azt ígérte, hogy ha nem megfelelő a méret, kijön a futár, hoz egy másik méretet és viszi a cserélni kívánt terméket. Ezt ajándékba, ingyen vállalja.
Kicsinek bizonyult a méret,kértem egy nagyobbat.
Nem tudnak küldeni, álljak el a vásárlástól és küldjem vissza nekik a terméket (közel 2000 Ft-ért)
Jogos az lenne véleményem szerint, ha eljönne a futár és elvinné a terméket, és nem hoz helyette másikat,ha a bolt nem tud biztosítani másikat. Miért én szívjak, mert ők nem tudnak cserélni, holott ingyenes cserét ígérnek.
Kinek van igaza?
Nem érdemes. Jog szerint békéltető testülethez fordulhatnál. A régi fogyasztóvédelem már nincs.
Internetes vásárlás esetén 14 nap alatt el lehet állni a vásárlástól, s indokolni sem kell.
A visszaszállítás, csere költsége a vevőt terheli.
Ha a webáruház általános szerződési feltételeiben rögzíti, hogy ezt a költséget átvállalja, az többletvállalás, de nem módosítgathatja kedve szerint.
Abban az esetben, ha csak megígérték neked, s ez kellően dokumentálva is van, akkor lenne némi esélyed.
A mi boltunk biztosan nem vállalna be ilyent, mert így is van, amikor valaki 3-4 alkalommal cserél, pedig mi már eleve mondtuk neki, nem lesz jó a méret (személyes vásárlásaiból már tudjuk, mekkora kell neki.)
Ha mi fizetnénk ilyen embernél a szállításokat, akkor többe kerülne nekünk, mint amit kapunk tőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!