Ilyen esetben hova lehet fordulni, fogyasztóvédelemhez? Ennek hogy nézne ki a menete?
Figyelt kérdés
Júliustól-októberig törölték az összes számlabefizetést a gáz szolgáltatónál. Mindről kaptunk egy csekket, hogy érvénytelen, az van ráírva... Banki átutalással lettek kifizetve, utolsó már csekken.
Meghalt nagymamám és édesanyám a nevére íratta októberben, és akkor jött egy ilyen levél, hogy töröltek 4 résszámlát és küldenek egy főszámlát.
De mire fel ezt mi már kifizettük...
Holnap bemegyünk személyesen a főgázhoz, de ha nem sikerül tisztázni kihez fordulhatunk?
2017. nov. 15. 18:03
1/1 anonim válasza:
Igen, fogyasztóvédelemhez például lehet.
De nem kell ezzel foglalkoznod, mert ha bemutatjátok a számlakivonatokat meg a befizetett csekket, akkor utána tudnak nézni, elnézést kérnek, és ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!