Érdemes fogyasztóvédelemhez vinni az ügyet?
Szüleim kaptak az E-On-tól egy levelet, hogy tartozásuk van. A májusi illetve júniusi számlákat követelik rajtuk tartozásként... Minden hónapban kb 10 nappal később van befizetve a számla, így jön a nyugdíjuk...
Szerintem a levél kamu, anyu bemegy szerdán az Eon-hoz. Ők azt mondták neki, hogy nincs tartozásunk...
Igen tuti.
Emailben küldték, pdf-ben....
Ma lett csak kinyomtatva, azt viszi le szerdán anyu.
A levél végén van, hogy az E-on megbízásából az E-on ügyfélszolgálat jár el az ügyben....
Ha mentek legközelebb az E-Onhoz, kérjetek egy elszámolást, hogy mai napon visszamenőleges tartozásotok nincs. Azt jól el kell tenni, és akkor nagy gond nem lehet.
A levélben egyébként volt számlaszám, amire utalni kellene a pénzt? Átverés szaga van. Ilyen leveleket postán szoktak küldeni, nem e-mailben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!