A fogyasztóvédelemhez érdemes ezzel fordulni?
Egy elektronikai cikkekkel foglalkozó boltban online vásárlást követően személyesen átvettem egy terméket.
Később felkerestek, hogy egy másik terméket kaptam mint amit rendeltem.
Durván 80-100 ezer forint a különbség. Én nem tudtam a különbség.
Értesítettek engem. Elismerték a felelősségüket, azt hogy hibáztak mégis egyoldalúan azt kérik számon rajtam, hogy vigyem vissza a készüléket.
Mi van, akkor ha direkt adtak drágább készüléket, hogy később be hajthassák rajtam?
Milyen felelősség van a vásárlón?
Ha eladom, eltöröm, oda ajándékozom másnak, akkor mit csinálhatok? Mehetek a börtönbe az ő hibájuk miatt?
Ja amúgy a rendőrséggel fenyegetnek.
Azon gondolkodok, hogy mit csináljak... Hol jelentsem őket fel, mert ez kicsit nonszensz.
Nem az erkölcsi részét nézem, ahogy ők sem.
Azon gondolkodok, hogy írok a központi oldalukra.
De az, hogy a kiszolgáltatott embereket megfélemlítik szabályos?
Azért mert nem tudom teljesíteni a feltételüket azonnal felelősségre vonnak?
Tényleg nem értem.
Képes lenne kitenni a bolt annak a brandjét, hogy így meghurcolnak egy fogyasztót?
Kurv# kíváncsi vagyok.
Érdekelne a véleményetek, holnap megyek a fogyasztóvédelemhez és felkeres pár ügyvédet.
A korábbi rossz tapasztalataim miatt vissza nem viszem.
Honnan tudjam, hogy nem fognak olyan problémát találni amiért később kárigényt számolnak fel?
Ha felelős vagyok a visszavitelben akkor felelősségem van az állapotért is nem de?!
Igen, és volt ebben tapasztalatom.
Ha kell kifizeted a különbséget, ha nem visszaviszed. Ha károsodott kifizeted az okozott kárt.
Ha nem viszed vissza és nem fizeted a különbözetet jogalap nélküli gazdagodás. Bukod az esetleges pert.
Rendeltél egy készüléket, és mást kaptál.
Ahogy írták, ha ez neked megfelel, akkor fizesd ki a többlet árat és nincs gond.
Ha neked az eredeti termék kell, mert ez nem tetszik vagy túl drága, akkor vidd vissza és vagy visszakapod az árát vagy meghozatják neked azt, amit rendeltél.
Magyarul mondva, CSAK RAJTAD múlik, hogy melyik megoldást választod.
AZT nem választhatod, hogy megtartod a drágábban a többletköltség kifizetése nélkül.
Ha úgy akarod megtartani, akkor jogos részükröl a feljelentés, és késöbb a büntetés is.
A fogyasztóvédelemnek ehhez senni köze, ez kizárólag a te ügyed.
A fogyasztóvédelemhez semmivel nem érdemes fordulni, nem fognak segíteni rajtad. Esetleg internetes oldalak, pl. Tékozló Homár, vagy a hagyományos média.
Amúgy szerintem neked van igazad. Ők cseszték el, innentől kezdve a te jóindulatodon múlik, hogy kárpótolod-e őket. Ha olcsóbb terméket kaptál volna, akkor persze nem kapkodnának, hogy kicseréljék.
Mi ez a két készülék? Linkeld be!
Ha feltünő az értékaránytalanság, jogos a követelésük és adják helyette az eredetit. Ha nem látványos a különbség az megint más tészta
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!