Van olyan akit átvert már a KÉK KÖLCSÖN nevű hitelközvetitő? Engem nagyon durván, bővebben lent.
Hát ha ez volt az, akkor azért látható (főleg így utólag), hogy kamu az egész.
-Nagyon (vagy inkább túl-) egyszerüen megszerkesztett weblap
-primitív fogalmazás
-a weblap minden oldala a telefonszámra mutat (ráadásul úgy, hogy ha a linkre kerül az egérmutató, azonnal átugrik a telefonszámot tartalmazó oldalra. Ezzel ösztönözve a látogatót a telefonálásra).
-nincs kiírva a hívás percdíjja amit viszont törvény ír elő (ha jól tudom)!!!
Sajnos ez neked tanulópénz volt, de köszi, hogy megosztottad velünk, talán néhányan most visszatesszük a telefonkagylót a helyére
Ki van írva a percdíj az oldal alján:
"A szolgáltatást a Blue Financial Ltd.. társaság biztosítja, székhelye Suite 15, 1St Floor Oliaji Trade Centre, Francis Rachel Street, PO Box 1004 Victoria, Mahe, Seycheles.
A 0690 603 603 hívásának díja 625,00Ft/perc.
Társaságunk nem a hitelező. Hotline: 06705892310 info@kekkolcson.hu"
Komolyan, ha felvisz egy emelt díjas telefonszámot, akkor nem nézed meg mennyi a percdíj? És mi lett volna, ha mondjuk 6500 ft/perc, és kiszámláznak neked 200.000 forintot?
Opsz!
Ezt elnéztem, de mentségemre szóljon, hogy elkopott a görgő az egéren, mire az aljára értem... :-)
Tehát 625 Ft a percdíj (és talán a +ÁFA).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!