Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Egy áruház rendszeresen...

Egy áruház rendszeresen meglopja a vásárlóit azzal, hogy a kiírt és a fizetendő árak nem stimmelnek. Hol tudom ezt bejelenteni?

Figyelt kérdés

Nagyon gyakoriak ezek a problémák, régebben 5 vásárlásból egyszer fordult elő, de most már minden másodiknál. Ma is belefutottam, otthon vettem észre, kb. 400 Ft-al került többe az egyik termék a kiírt árnál.

Ha a pénztárnál észre veszem, akkor korrigálnak, de ez nem mindig sikerül, főleg ha sokat vásárolok és sokan vannak. Ma ők győztek. :(

Kedden megnézem ismét az érintett terméket, és ha nem stimmel a kiírt és fizetendő ár, most már szeretném bejelenteni az illetékesek felé, mert elegem van belőle.

Hol/kinek jelezhetem a problémát?



2023. okt. 22. 11:31
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
100%

#9 Mindaddig amíg nem figyelsz, nem szánod rá azt a pár másodpercet a kasszánál, nem követeled vissza a pénzedet csak otthon morogsz meg ide írod ki a panaszodat addig meg fogják tenni.

Lehet ezen mérgelődni, de haszna semmi.

vedd komolyan, hogy az a te pénzed! Ellenőrizd még ott azonnal, hogy nem vertek át és akkor nem fogják tudni megtenni.

Ahogy 5-is leírta amíg nincs következménye - azonnal - addig csinálják. Ha a vevőknek nem fontos, akkor nekik miért legyen?

2023. okt. 22. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
100%

#7 Nem jóindulatú vagyok hanem sokat tapasztalt és nem elfogult.

Mivel figyelek, azt is látom - és elismerem - ha én tévedtem, ha csak hiba volt és nem csak mindent besöprök a "szándékosan átvernek" kategóriába.

Hiba egy embernek vagy egy bolthálózatnak tulajdonítani mindent. Éppen úgy belefutok a tesco-ban, a közeli kis boltban, a Spar-ban, Aldiban vagy Lidl-ben is meg a Prímában is hasonló esetekbe. Pont azért írtam le konkrétan olyan eseteket amik csak szándékosak lehettek, mert nem bízom egyik üzletben sem.

Csak felesleges ebben állandó átverést látni, azzal a magam életét keserítem csak, őket baromira nem érdekli.

2023. okt. 22. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
47%
Vásárlók könyvében kell jelezni.
2023. okt. 22. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 DK-s ***** válasza:
38%

#11-nek:


Nem látod át a rendszer! És ez a válaszom #13-nak is szól.


Ha szólsz, visszakapod a különbözetet, vagy megkapod kiírt áron, tehát semmi alapod a vásárlók könyvébe beírni. Beleírhatod, de az nem panasz, hiszen visszakaptad a pénzt.


A multik "próbálkozni szabad" alapon baxnak át.


Abban a SPAR-ban ahová napi szinten járok vásárolni, már "legenda" vagyok. XD

Egyszer meg akartam kérdezni valamit a zöldséges részlegen. Megszólítottam a csávót, az meg idegbetegen megkérdezte hogy: "Mit találtál már megint"?! XDXDXD

2023. okt. 22. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 DK-s ***** válasza:
38%

Kérdezőnek:


Ha szoktál önkiszolgáló pénztárt használni, akkor légy résen!


Ha egymás után legalább négy fémpénzt bedobsz, és van benne ötvenes, azt szereti tízesnek számolni!


Magyarázza már el nekem valaki, hogy egy GÉP hogyan nézheti tízesnek az ötvenest, véletlenül? XDXDXD

2023. okt. 22. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
20%
Csak, hogy én is rugdossam a spar-t. Régebben kedvelt taktika volt náluk, hogy Szandra kiraktak egy csomó chipset, és egy nagy táblát, miszerint lays sonkás chips akció 400ft. Azt viszont már nem tették ki, vagy csak nem feltűnően, hogy minden más 1000ft. (most csak írtam valamit) Gyanútlan vásárló meg nem figyel és bevásárol a drágábból. Meg hasonló húzások...
2023. okt. 22. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 Justinianus ***** válasza:
85%

"Gyanútlan vásárló meg nem figyel és bevásárol a drágábból"

Szóval a gyanútlan vásárló a nem akciósból vesz, és meg van sértődve, hogy nem akciós? :)

2023. okt. 22. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
51%

A sparban valóban erdemes figyelni a kerdésben írt dolgot is.

Meg a blokkot átnézni a végén.

Mert nekem minden 3. vásarlásomnál minimum 1 dolgot duplán üt be a pénztáros.


A nem stimmelő árnál meg azt szoktam, hogy visszamegyek, lefényképezem a kiírást, megmutatom a pénztárosnak és visszaadja a többletet.


Sokáig volt boltom és pár terméknél volt olyan néha hogy átragadt egy olcsóbbról a drágárábbra az árcedula.

És a mamikák rögtön kiszúrták és követelték annyiért.

Az eladónak ilyen esetben kötelessége odaadni annyiért amennyi a feltüntetett ár.

2023. okt. 22. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 DK-s ***** válasza:
35%

#16-nak:


Meg teleraknak egy polcot 800 grammos Globus konzervvel, vagy 8 fajtával, a polc közepe alatt pedig hatalmas sárga jelzés hogy Globus készétel akció, 1990 helyett csak 990. És nagyítót igénylően apró betűkkel alatta, hogy csak a sólet.


Vagy egymás fölé rakják a 250 és az 500 grammos tortellinit, és "véletlenül" felcserélik az árakat. Kéthavonta legalább egyszer. XD


De volt, hogy kb 30 csomag 250 grammos "Magyar" vaj került hirtelen akcióba. Beszedettem velük az egészet, mivel 2 hete! lejárt a szavatosságuk. Már a pénztárnál voltam, amikor megnéztem.

2023. okt. 22. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:

[link]


En a prim.a volt c.ba ban mkndig fotozom az arcimket es ha a penztarnal mast ut be ,akkor bekuldom a blokkal az applikacion.


Vedd le a hangot vakut a telodon vasarlas elott.


Ott mindig csalnak. Romlott arut raknak ki tejtermeknek stb.

2023. okt. 23. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!