@220: fölösleges ide bármit írni érvet meg pláne mert most néztem h 1.5 oldalnyi hozzászólás eltűnt. A másik ok amiért fölösleges meg hogy itt az átlagnak annyi esze van h azt írja (konkrét példa) hogy a vályog mint építőanyag a legkorszerűbb építőanyag. Sárral kevert trágya. Az az anyag amiből a négerek a sárkunyhóikat tapasztják és tetőnek szalmát használnak mint a vidéki magyarok nagy része csak a bantu négerek kör alakú kunyhót építenek a magyarok meg téglalap alapút. Az ilyenekkel megéri foglalkozni? Elvannak a sárból tapasztott trágyaüregükben mert annyit érnek ó nagy felvilágosult Európaiak. Lenéik a muszlim országokat mint Szaud Aerábia Dubai Qatar. stb...
Nem lehet őket egy lapon említeni a muszlimokkal de az emberekkel se.!
# 220
Még mindig képtelen vagy felfogni, hogy teljesen lényegtelen, milyen ember a muzulmán. Legyenek nagyon jó emberek, tiszteljük őket – jó messziről! Ahogy Orbán is utalt az iszlámra, ha nem is így szó szerint, de lényegileg.
Hit Gyülekezete: Németh Sándor egy értelmes ember, egyik gyűlésükön is világosan kifejtette, hogy napjaink esztelen népvándorlása kártékony.
"Isten nem várja el az emberektől, hogy olyan támogatást vagy segítséget nyújtsanak az embertársaiknak, amitől ők maguk lehetetlen vagy nagyon nehéz helyzetbe kerülnek, vagy akár össze is roppannak (Pál apostol második levele a korintusiakhoz, 8 fejezet):
"Sárral kevert trágya."
Mekkora buta, legalább ne égesd már magad...
# 222-es, Németh Sándor kiforgatja a Bibliát, és ez nem az első eset.
Mivel tele van a gyülekezete milliárdos üzletemberekkel, egyszer élő egyenes adásban lehazudta azt is, hogy Jézus Krisztus szegénységben élt és pártolta a szerény életet.
Konkrétan belehazudta a kamerába, hogy szerinte Jézus tehetős polgár volt a maga korában.
Épp az általad most idézett 2 Korinthus 8:9 írja: "Hiszen ismeritek Urunk Jézus Krisztus jótékonyságát. Ő, a gazdag, értetek szegénnyé lett, hogy szegénysége által meggazdagodjatok."
És Krisztus azt mondta, a gazdag embernek olyan nehéz átmenni a Mennyek országába, mint tevének átjutni a tű fokán.
Németh egy vallási üzletember, a kereszténységgel sáfárkodó bizniszmen, aki mindig azt prédikál, ami az érdeke, nem azt, amit a Szentírás betűje és szelleme mond.
A 2 Korinthus 8 fejezetét sem lehet ennél durvábban kiforgatni a jelen helyzetre vonatkoztatva.
Olvasd már el, miről van benne szó!
Németh ezt forgatja ki:
"Ha tehát készséges az akarat, jótékonysága attól függ, amije van, nem attól, amije nincs.
Nem úgy, hogy mások megszabaduljanak nyomorúságuktól, ti meg bajba jussatok, hanem egyenlő mérték szerint.
Most az ő szükségletüket a ti bőségtek fedezi, hogy majd az ő bőségük a ti szükségteket szolgálja, s meglegyen az egyenlőség. "
Csakhogy ez itt nem az adakozástól való eltántorítás, ahogy a hites hamispróféta tanítja, hanem ellenkezőleg, egy adakozásra felszólító fejezet, amiben a korinthusiakat arra buzdítja Pál, hogy adakozzanak többet, míg a makedóniaiakról azt mondja, hogy ők példásan sokat adakoztak:
"Tudtotokra adjuk, testvérek, Isten kegyelmét, amellyel elárasztotta Makedónia egyházait.
A bajok és a súlyos megpróbáltatások ellenére is, túláradó örömükből és nyomasztó szegénységükből bőséges adakozás fakadt.
Tanúskodhatom mellettük, hogy erejükhöz mérten, sőt erejükön felül is önként adakoztak."
Pál tehát dicséri az ERŐN FELÜL adakozó makedóniai gyülekezetet és utána biztatja a korinthusit, hogy adakozzon jobban:
"Amint mindenben kitűntök: hitben, szóban, tudásban, minden buzgóságban s az irántunk érzett szeretetben, tűnjetek ki a jótékonyságban is. "
Ebben az érvelésben mondja egy adott ponton, hogy nem erőn felüli adakozást vár, de nyilvánvaló, hogy kevesli amit addig adakoztak.
Közvetlenül a Németh által kiforgatott és általad idézett passzus ELŐTT ugyanis ezt mondja nekik:
"Erre nézve tanácsot adok nektek, mert hasznotokra válik. Tavaly óta nemcsak hogy megkezdtétek a gyűjtést, hanem magatokévá is tettétek az ügyet.
Most tehát gyakorlatban is hajtsátok végre, hogy a készséges akarat, tehetségtekhez mérten, tettben valósuljon meg."
Tehát éppen az adakozásra buzdít ez a passzus is, amiből sikerült kiragadni és önmagából kiforgatva magyarázni egy közbeékelést.
Nem érdekel és egy igaz keresztényt sem kell érdekeljen, mit mond Németh, hanem az érdekel, mit mond KRISZTUS és tanítványai!
Az adakozást és irgalmasságot mindenhol helyesli az Újszövetség, és ahogy fentebb szó szerint kimutattam, ERŐN FELÜL IS HELYESLI!
Hogy Németh mivel nyugtatgatja megint az önző gazdagjai lelkiismeretét, az az ő dolga, nem a Krisztusé és nem a keresztényeké!
Tudjuk milyen Németh, aki elölre ülteti a "templomában" a sztárokat, gazdagokat, színészeket azért, mert jobban mutatnak a tévéfelvételen mint a cigányok, magányos gyermektelenek vagy rosszabbul öltözött szegények, akiket hátra ültet a csarnokban!
Olyanok, mint a farizeusok, akiket Jézus megfedd, amiért nyilvánosan "kirakatban" imádkoznak, színből és hosszan, elfedve saját becstelenségüket.
Te beszélsz kiforgatásról, sunyi alak? Az utána következőt direkt hagytad ki?
"Nem úgy, hogy mások megszabaduljanak nyomorúságuktól, ti meg bajba jussatok, hanem egyenlő mérték szerint."
Érted? Nem kell idefogadni a csürhét, akik csak bajt hoznak. Nekem te ne magyarázz, kis hazudós...
Te vagy hazudós. Az is hazugság egyébként, hogy ez az igerész a menekültek, vagy bármilyen rászoruló BEFOGADÁSÁRÓL szólna.
Ez az igevers az adakozásról szól és azért beszél EGYENLŐSÉGRŐL, mert az őskeresztények VAGYONI KÖZÖSSÉGRE TÖREKEDTEK (lásd: Apostolok cselekedetei).
Itt gyülekezetek kölcsönös adakozásáról van szó, normális, hogy azt mondja az apostol, hogy ne vigyék csődbe magukat, mert akkor az illető gyülekezetnek kellene adakozni.
A menekültek és közöttünk az apostol által emlegetett EGYENLŐ MÉRTÉK elve fel sem merült.
Te érted egyáltalán a szöveget, amiről beszélsz? Olvasd már el egyszer egybe, legalább a teljes fejezetet!
Pál pont azt mondja, hogy adakozz, ha teheted, de ne vidd nyomorba magad, azaz ne maradj szegényebb annál, mint akinek adakoztál, hanem VELE EGYENLŐ LEGYÉL.
Erről nagyon sok helyen tanít az Újszövetség. Keresztelő János is ezt prédikálja a tömegnek:
„Akinek két ruhája van – válaszolta –, az egyiket adja oda annak, akinek egy sincs. S akinek van mit ennie, ugyanígy tegyen.”
Jézus a tökéletességről szólva - bár tökéletes ember nincs - tovább megy és a TELJES VAGYON szétosztását szorgalmazza:
„Ha tökéletes akarsz lenni, add el vagyonodat, oszd ki a szegényeknek, és kincseket szerzel a mennyben" (Máté 19,21)
Azt tanította, azzal nem kell az embernek törődni, mije marad:
„Ne aggódjatok életetekről, hogy mit esztek, vagy mit isztok, hogy mibe öltöztök... Nézzétek az ég madarait! Nem vetnek, nem aratnak..." (Máté 6,25)
Ez még Keresztelő Jánoséhoz képest is radikálisabb adakozást, a teljes vagyon szétosztását jelentette.
Pál apostol a gyakorlatban ezt talán túl nagy elvárásnak ítélhette meg, így a teljes vagyon szétosztása helyett visszatért a Keresztelő János által is prédikált EGYENLŐ ELOSZTÁSHOZ. Erről szól az általad idézett kitétel:
"Nem úgy, hogy mások megszabaduljanak nyomorúságuktól, ti meg bajba jussatok, hanem EGYENLŐ MÉRTÉK SZERINT."
Azaz, az ilyen adakozás után az adakozó és a megsegített személy egyenlőek lesznek: ehhez a vagyonod felét kell odaadnod vagy közössé tenned.
Az Apostolok cselekedeteiből tudjuk, hogy ezt az adakozást az őskeresztények közösségi szinten gyakorolták, azaz gyakorlatilag vagyoni közösségben éltek:
"Akiknek valami vagyonuk volt, eladták, és az árát szétosztották a testvérek között. Mindenkinek annyit adtak, amennyire szüksége volt.
Minden nap összegyűltek a Templomban. Otthonaikban megtörték a kenyeret, őszinte szívvel és boldog örömmel együtt ettek, és
dicsérték Istent. Még azok is kedvelték őket, akik nem tartoztak közéjük. Az Úr pedig napról napra növelte a csoportot olyan emberekkel, akik hívőkké lettek, és csatlakoztak hozzájuk." (Apcsel 2:45-47).
Természetesen ma senki nem várja el Némethtől és dúsgazdag álkeresztényeitől, hogy eladják mindenüket és osszák szét a szegények között. Még azt sem várja senki, hogy egyenlő mérték szerint adakozzanak, hogy minden két ruhájukból egyet odaadjanak, vagy ételük felét megosszák, mint ahogy azt sem kéri tőlük senki, hogy tegyék közössé a teljes vagyonukat, kinek-kinek szüksége szerint és házanként törjék meg a kenyeret.
Ez a mai, önző világban túl nagy kérés, még igaz keresztényekkel szemben is, nemhogy velük szemben.
DE: az nem túl nagy elvárás talán, hogy NE HAZUDJANAK Krisztus, Keresztelő János, Pál apostol tanításairól, ne forgassák ki ellenkezőjére a Szentírás szavait és ne prédikáljanak hamisan!!!
Pálnak az adakozásra buzdító, az adakozás EGYENLŐ MÉRTÉKÉRŐL szóló szavait arra felhasználni, hogy az adakozás ellen beszélj, NEM LEHET.
Soha senki nem kérte senkitől, hogy a migránsokkal vagy bárki más rászorulóval szemben egyenlő mérték szerint adakozzon, két ruhájából egyet neki adva, vagy teljes vagyonát adja el és szórja közéjük, holott az Jézus korában és az őskereztény korban szó szerint ez lett volna az elvárás egy kereszténnyel szemben!
Ma ez már lehetetlen. De egy falat kenyér, egy korty víz, egy rend ruha, egy fedél és egy ágy igenis járhat ma is mindenkinek, aki rászorul, akkor, amikor az állítólagos nagy keresztények két-három-négy autót, kacsalábon forgó palotát, külön nyaralót, rolex órát, gucci táskát és még ki tudja milyen gazdagságot birtokolnak!
Vagy ha önzők és nem segítenek, legalább hallgassanak mélyen, ne prédikáljanak hamisan az Isten ígéje ellen! Ha nem cselekszik, lelkük rajta, de másokat legalább ne igyekezzenek lebeszélni az Istennek tetsző cselekedetekről!
"Te beszélsz kiforgatásról, sunyi alak? Az utána következőt direkt hagytad ki?"
Olvasd már el újra ELEJÉTŐL VÉGIG a hozzászólásomat, már eleve nem hagytam ki, BENNE VAN, tízedik passzusban szó szerint idéztem:
"Ha tehát készséges az akarat, jótékonysága attól függ, amije van, nem attól, amije nincs.
Nem úgy, hogy mások megszabaduljanak nyomorúságuktól, ti meg bajba jussatok, hanem egyenlő mérték szerint.
Most az ő szükségletüket a ti bőségtek fedezi, hogy majd az ő bőségük a ti szükségteket szolgálja, s meglegyen az egyenlőség. "
Te tényleg nem vetted észre vagy szándékosan hazudtad, hogy direkt kihagytam, csak hogy megrágalmazhass?
Ott van, a második mondat az idézetből. Az eredeti hozzászólásomban is benne volt!
Ki itt a "sunyi alak"?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!