Mi értelme volt felújítani a Lánchidat, ha nem lehet átjárni rajta?
Figyelt kérdés
Hatalmas luxus lenne a bicikliseknek fenntartani, mikor így is kevés hidunk van, még ezzel együtt is. Ha új főpolgármester lesz, akkor ő úgyis visszaadja gondolom a teljes forgalomnak.2023. jún. 13. 11:18
41/43 anonim válasza:
Egyébként csak gyorsan utánanéztem, és Budapesten és az agglomerációjában 15 P+R parkoló van, többek között mindhárom metróvonal mindkét végén, továbbá a HÉV-vonalak végén vagy mentén, illetve több villamosjárat vonalán is. Ez hasonló szám, mint amennyit Bécs környékén dobott ki (18), de Amszterdamban (17), Brüsszelben (16), sincs több, Koppenhágában pedig összesen csak 8-at dobott ki.
Szerintem itt nem azzal van a baj, hogy nincs elég P+R, hanem azzal, hogy az agglomeráció lakosai nem hajlandóak letenni a lízingelt Mercit a város szélén...
42/43 MolotovPunk válasza:
41/ Pontosan jól látod. Bécsben és Amszterdamban, de számos külföldi városban is lényegesen több bringás és robogós van a belvárosi részeken. Nem véletlenül. Jobban meg is éri közlekedni azzal, mint kocsiban ülni a dugóban.
43/43 anonim válasza:
A lánchidat nem ekkora forgalomra tervezték. Ugyanakkor Magyarország történelmének egy darabja, nem lehet kérdés, hogy meg kell óvni az utókornak!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!