A metrófelújításnál a legrégebbieket mi értelme felújítani?
Figyelt kérdés
2 típus járkál, az MMZ 81–714 meg az Ev3.
Az MMZ 81–714 a korszerűbb típus, ez az a típus, aminek fekete az eleje.
Ezt a típust tényleg érdemes felújítani, nem olyan elavult darab.
Ilyen korú kocsikat még nyugaton is felújítanak és nem vágják ki a szemétbe.
Az Ev3 típus viszont már régi, elavult, őket tényleg le kell cserélni.
Ez a típus már Oroszországban sem jár, ott is leselejtezték az utolsó darabot 2010-ben.
Ez lenne az Ev3:
Egyébként Prágában a MMZ 81–714 típus így néz ki felújítás, átépítés után:
2014. dec. 30. 19:26
1/3 anonim válasza:
Mi alapján döntöd el hogy "régi elavult" és "nem olyan régi nem elavult". Kb azon múlik a dolog hogy az alváz és a "kaszni" milyen állapotban van, a többi meg gyakorlatilag 0-ról lesz újjáépítve.
Sőt tudtommal az Oroszok is átépítették őket.
2/3 anonim válasza:
Az az értelme, hogy ez valójában nem felújítás lesz, hanem teljesen új járművek épülnek, csak a pályaszámuk marad a régi.
3/3 anonim válasza:
Én is hallottam ilyesmiről. Már régen is voltak viták a metrókocsik lecseréléséről VAGY karbantartásukról. Jó lenne megtartani ezeket a metrókat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!