A kormány el fogja törölni a pedagógusok közalkalmazotti státuszát, és egy másik jogi státuszt vezet be. Milyen hátrányai vagy előnyei lesznek ennek a változásnak a tanárok számára?
#72 En felsoroltam a tanáraimat a főiskoláról. Te bizonyitottal valamit is azon kívül, hogy hazudozol, es trollkodsz? Nem.
Egyebként rohadtul mindegy, mit hiszel! Attol meg a sz@r tanárok ki lesznek p1csázva, es vegre normális oktatásunk lesz!
#71 Elég rövid az emlekezeted, a kerdeseidre már többször ebben a topicban is válaszoltam.
"Belelátok a tanárok munkájába"
Lol, de nem végeztél tanári szakot, nem dolgoztál tanárként, es nincsenek iskolába járó gyerekeid.
Aki hazudik, az te vagy. Mindez azért nem számít, mert ugyanaz az eset, mint a választásoknál. Önmagatokat csapjátok be a mocskolódással, lepontozással, de egyszercsak szembe jön a valóság, et voilá 2/3, jelen esetben az oktatási rendszer rendbe lesz téve, aki alkalmatlan, azt ki fogják kenyszeriteni a rendszerből. Ez nekem jó, a gyerekeinknek jó.
Tpjok rá magasról, hogy itt a GYIK-on ki mit isz 3l, es mire pontoz. A valóság nem ezen áll, vagy bukik.
További kellemes vergődést!
#67 " Nos, a covid óta a szülők 99%-a pontosan tudja, hogy semennyit nem dolgoznak."
Éppen ellenkezőleg.
Az, hogy otthon a szülőnek kellett a gyerekkel foglalkoznia az a covid miatt volt, mert nem a tanár volt ott a gyerek mellett hanem a szülő. És éppen amiatt tudják a szülők hogy mennyire nagy feladata van a tanároknak mert hatalmas feladatot és munkát rótt rájuk, hogy nekik kellett a saját gyerekükkel foglalkozniuk a tanár helyett. Amit ők a saját gyerekükkel olyan nehezen tudtak megfoldani az a tanárnak másik 25 gyerekkel együtt feladata a tanítás minden órájában.
Nem tudom te miről beszélsz, mert az iskolánkban a szülők nagyobbik része éppen hogy azt tapasztalta meg a covid alatt, hogy mennyivel jobb is ha a gyereke iskolában van és mennyire nem igaz, hogy tanárok nélkül ugyanaz lenne mint tanárokkal.
Mindig vannak hozzád hasonlók akik értetlenek és a másikat hibáztatják olyasmiért amire semmi ráhatásuk, mint az online oktatás ideje alatt a diákok tanulására a tanáraiknak. Hulla mindegy volt, hogy a tanár mit csinál amikor a diák otthon közben alszik vagy még be se jelentkezik az órára.
Amit az értelmes szülők megtapasztaltak az az, hogy mennyivel könnyebb nekik, hogy a tanárok foglalkoznak a gyerekükkel és nem nekik kell, meg hogy mennyire nem hatékony az online oktatás, főleg minél fiatalabb a diák.
"Lol, de nem végeztél tanári szakot, nem dolgoztál tanárként, es nincsenek iskolába járó gyerekeid."
Tanári szakról itt most nem beszéltünk. De egyébként végig kísértem mit kellet tanulnia egy tanárnak. Így abba a részbe is beleláttam.
Tanárként nem dolgoztam, de nem csak úgy tudhatod meg, hogy milyen nehézségei vannak, mennyi munkát kell elvégezni/mennyi munkát végeznek el egy adott munkakörben, ha te is csinálod.
Azt pedig már nem tudom, hogy honnan szedted, hogy nincs iskolás korú gyerekem ahogyan azt sem, hogy mit számít ez annak szempontjából, hogy mennyit dolgozik egy tanár.
A szülők nagy része alig lát valamit a tanári munkából ahogyan az emberek nagy része nem gondol bele milyen is lehet tanárnak lenni (vagy ha meg is próbálja akkor sem sikerül neki kicsit sem reálisan).
Ez a rész nem nekem szólt:
"En felsoroltam a tanáraimat a főiskoláról. Te bizonyitottal valamit is azon kívül, hogy hazudozol, es trollkodsz? Nem."
De azt megjegyezném, hogy ez nagyjából annyit jelent, hogy a "google a barátod".
A tanárok ismerete hol = a képzés elvégzésével?
Ezek alapján én nagyon sok iskolát és egyetemet elvégeztem...
Attól még azt értétek el a tüntetésekkel, h
kiderült nulla a tanárok társadalmi támogatottsága
a kormány átszabja a rendszert, hosszabb munkaidő lesz, nagyobb ellenőrzések
Ezek tények.
Semmirekellő banda, társadalom rákfenéje.
#74 "a kormány átszabja a rendszert, hosszabb munkaidő lesz, nagyobb ellenőrzések"
Nincs szó sem hosszabb munkaidőről, sem több ellenőrzésről, honnan veszed ezeket?
Az ellenőrzés pedig nem olyan, mint más cégeknél, hogy elszámoltatják a pedagógust hány dolgozatot iratot és milyen a diákjai átlaga. Az elmúlt években több tanfelügyeleti ellenőrzés, bírálat is volt iskola és pedagógus szinten is nálunk, az elmúlt hónapban is volt az egész iskolának is ellenőrzése meg 2 kollégának is. Egyik alkalommal sem azt nézték mi nem jó, mi nincsen, hanem hogy mivel tudnának segíteni a szakmai munkában, milyen minőségű munkát végez a kolléga az óráján. Semmiféle negatív értékelés nem volt, javaslatokat tettek iskolai szinten - a 2 kollégánál pedig egy dolog volt amit nem tartottak megfelelőnek, hogy miért nem csinálták meg már ezen kollégák a Pedagógus II. kategóriához a minősítésüket, mert minden tekintetben megfelelőek lennének a minősítéshez.
A munkaidőt nem lehet tovább növelni, az kötött, heti 40 óra. Ezen belül van olyan munkaidő amit órák tartásával kell tölteni, van amit az iskolában - és a 40-ből heti 8 órát lehet otthon is elvégezni. Ezen nem szigorít a tervezet hanem lehetőséget az az intézmény vezetésének ettől eltérően rugalmasabban dönteni.
Fogalmad sincsen arról mi a pedagógusok munkája, mi a rájuk változott szabály már jelenleg is, de nagyon tudod, hogy milyen rossz lesz majd az új szabályozással.
Miért lenne rosszabb attól, hogy a pedagógusokra egy külön rájuk szabott elvárásrendszer lesz életben?
Nem a tanárok miatt lesz valaki orvos, mérnök. Hanem azok ellenére.
A 8 óra otthon végezhetőt veszik el amúgy, azt is bent kell tölteni.
Valahogy a tanári pálya a gyűjtőhelye a bolond, lelki beteg embereknek, akik utálnak dolgozni.
Ezt az emberek kb 80% tudja is.
Lássuk mi lesz. Takaraodjanak el a piaci szektorba dolgozni. Ja, h semmit nem ér a tudásuk, sehova nem lehet még átképezeni se mert az általuk nehéznek mondott tanári képzés az egyik legkönnyebben, csak nekik nehéz mert buták (ilyenek mennek tanárnak).
Az egész közeg férges ha bemegy 1 jó tanár akkor kicsinálják, előzik.
Nem a gyerekek szeretette miatt maradnak a pályán, mert ha tényleg szeretnék őket, akkor 10ből 10 ember nem azt mondaná, h 18 éves koráig, 12 év suli és 3 év ovi alatt 1 max 2-3 jó pedagógust tudna mondani, 15év alatt. Akárkit megkérdeztem eddig az évek során mindenki így volt. Azért nem mennek el a pályaról, mert nem szeretnek dolgozni, meg is tudják oldani, h ne nagyon kelljen dolgozni, a fizetés amit kapnak még sok is a munkájukért, ha el is akarnának menni akkor se kell a tudásuk sehova, plusz sokan nem tudnák elengedni azt, h betegesen hatalmat gyakorolnak a kisgyerekek felett, rengeteg ilyen van az ismeretségi körömben.
"Valahogy a tanári pálya a gyűjtőhelye a bolond, lelki beteg embereknek, akik utálnak dolgozni."
Amit a tükörben látsz azt miért fogod a tanárokra?
"Nem a tanárok miatt lesz valaki orvos, mérnök. Hanem azok ellenére."
Tehát az orvos, mérnök, ... nem járta kis a 8 általánost nem tanult meg olvasni, számolni a tanároktól, utána nem tanult még többet középiskolában ....
Megjegyezném, mérnök vagyok és nagyon sokat tettek hozzá a tanáraim ahhoz, hogy mérnök lettem. Sok pluszba leadott anyag (nem magán órán) rengeteget segített utána az egyetemen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!