A kormány el fogja törölni a pedagógusok közalkalmazotti státuszát, és egy másik jogi státuszt vezet be. Milyen hátrányai vagy előnyei lesznek ennek a változásnak a tanárok számára?
#12 A vicces az, hogy a topicban a GYIK-os rögvalóság látszik:
A valodi tanárok veleménye, a gyerekek jogai, a tények lepontozódnak, a kívülállók meg egymás fenekébe bújnak, hogy megmondják a tutit mindenben IS. Mindegy, ugyanezek a figurák 5 perccel ezelőtt még háborús stratégák voltak, egy éve infektológusok, 10 perc mulva majd a mentőket fogják "kritikus gondolkodással" megaszondani. 🤣🤣🤣
Fontos? Nem.
Befolyásol bármit is az itteni pontozás? Nem.
Le kell xarni? Igen.
#19 Lol! Fizetéstől függetlenül? Álmodj királylány! Menjél vissza és adj bele mindent a nulla fizetésért, mutasd meg hogyan kell! Ha meg nem tetszik a rendszer, akkor írasd a gyerekeidet magániskolába. Ha a kormányod nem hajlandó finanszírozni a tanárokat, akkor neked kell. Így működik a világ!
"Lexarom, mennyit keres a tanár," Tehát te, aki tanár voltál, nagy ívben lexartad, hogy mennyit kerestél. Szép kis mese. Biztosan nagyon szerettek a gyerekek egy ilyen agresszív, primitív tahót. Legalább tőlem meg tudod, hogy magadnak is köszönhetik a gyerekeid, hogy olyan alacsonyminőségű oktatásban fognak részesülni, amilyenben.
#23 Nem azért megy az ember tanárnak, mert abból a fizuból akar jachtot venni.
Igen, a tanítványaim szerették az óráimat. Én utáltam a kollegáimat, akik azt élvezték, ha minden nap beletaposhatták a gyerekeket a betonba, mert kevesellték a fizetesüket.
Szerintem te vagy agresszív, primitív tahó.
A saját gyerekeimnek itthon megtanítom, amire szükségük lesz, a hozzád hasonló gyökereket is megtanulják kikerülni. Nem lesz szükségük magániskolára.
Ha neked nem tetszik a rendszer, akkor nyugodtan elköltözhetsz az Antarktiszra, vagy ahová akarsz.
#25 Kérdeztem már, hogy a TAJ számomat is kéred-e?
Pápai J. tanította az anatómiát, Janecskó A. az atlétikát, Nemere J. az oktatásmódszertant, Nemeth E a szertornát, Mohai a genetikát. Egyébként Csutka I.-nál készültem fel testnevelésből, és Kertész Gy.-nél biológiából a felvételire. Soroljam még? ELTE TFK 20+ évvel ezelőtt diplomáztam dícsérettel.
Nyilván neked fingod nem lesz, kikről beszélek, mivel te itt csak trollkodsz, másokon kérsz számon dolgokat, amik belőled hiányoznak.
És éppenhogy jól látod, pontosan azért hagytam el a pályát, mert a tanárként dolgozó csürhe 80%-a úgy viselkedik, mint te. A markát tartja, a gyerek a legutolsó szempont, unintelligens, primitív birkaként böfögi vissza a mainstream sarát.
Valóban, nem így gondolkozom, mint ők. Pontosan emiatt nem dolgozom tanárként.
További kellemes sima EEG-t nektek...
A legtöbb pedagógus annyira mint tudnítani, mint azok akik nem pedagógusok. Magyarországon az megy pedagógia szakra aki nem tudja mit akar, diplomát akár de a legkönnyebb szakon vagy hatalommániás amit gyerekeken élne ki.
Ritka a kivétel.
#25 Esetleg megtanulhatnál olvasni.
Az írtam, nem lesz szükségük MAGÁNiskolára.
Fetrengj tovább szépen, olyan jó nézni! Tiszta kabaré, amit művelsz! Remélem, ha mégiscsak tanárként végeztél, eltakarodsz lisztet pakolni végre, akkor nem degradálnád le a jelenléteddel ezt a hivatást.
A legtöbb pedagógus annyira tud tanítani, mint azok akik nem pedagógusok. Magyarországon az megy pedagógia szakra aki nem tudja mit akar, diplomát akár de a legkönnyebb szakon vagy hatalommániás amit gyerekeken élne ki.
Ritka a kivétel.
#27 Aki elvégzett egy középiskolát, az nyilván stabilan tudja az általános iskolai tananyagot.
Amit normális esetben egy tanár pluszban tud:
- oktatás módszertan
- gyermekpszichologia
- pedagógia
Nem azt kell egy tanárnak csinálnia, hogy beleveri a gyerek fejébe, hogy 2+2=4, hanem olyan modszerekkel megmutatni a problémát, hogy a gyerek önállóan rájöjjön, hogy motiválja, hogy meglássa melyik gyereknek pl melyik tanulási modszert javasolja, hogy olyan órakat tartson, hogy a gyerek erdeklődesét felkeltse, es ne kelljen magolnia, hanem kb már az órán "bemásszon" a gyerek fejébe a tananyag. Ezeket a módszereket már 20 eve is remekül megtanították a tanárképzősöknek pedagógia órán, de valahogy nekem úgy tűnik, a diplomaosztón ez a tudás a legtöbbnél automatikusan törlődik, és csinálják ugyanazt a xar frontális oktatást, motiváció nélküli fejbe kalapálós, magoltatós, rohadt unalmas, de legalább erőszakos oktatást, mint 50 éve.
Angol órán nem beszélnek angolul, csak a szótárba irnak szavakat, amiket be kell magolni.
Biológia órán egy rohadt, tananyaghoz hapcsolódó növenyt/allatot, de még egy fényképet bem visz be a tanár, arról szó sincs, hogy kivigye a gyerekeket a nemletező iskolakertbe, vagy legalább babot csíráztassanak.
Testnevelesen a középső gyerekembek 2 év alatt 4db testnevelés órája volt megtartva, mert matekot, olvasát tartottak HELYETTE. (Wtf???)
Azota heti 3x kidobósoznak, 2x játszótereznek harmadikban.
És azt mondja a tanár, hogy azért nem tanít, mert keves a fizetés.
Nos, a fizetést az ember minősegi munka díjazásakent kapja. Ha nem dolgozik, kirúgják a faxba. Ha kevesli a fizetést, másik céghez mefy, de a világon olyan nincs, hogy ÉVEKIG nem dolgozik valaki, hogy több fizetést zsaroljon ki.
Legyen piaci alapú fizetés alapos minőségellenőrzéssel. A xarevők meg menjenek a pipacsos rétre végre!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!