Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért nem adja át a kormány a...

Miért nem adja át a kormány a teljes magyar vasúthálózat üzemeltetetését a Gysevnek?

Figyelt kérdés
A Gysev nyereséges, minden átvett vonalat pár éven belül nyereségessé tudott tenni, ahol a MÁV csak az adósságot termelte. A Gysev vonatok megfelenek a 21. század követelményeinek, van légkomdi bredenzés, wifi, kiírások és térképek mutatják képernyőkön, hogy éppen hol megy avonat hánnyal, mik lesz a következő megállók, átszállási lehetőségek.Napi szinten a Gysevvel utazom, 10 percesné többb késés sosme votl még ,még amikro pályafelujítási munák miatt vonatpotlóbuszok közelekdtek. akkor is csak 20 perce ertek ke´söbba vonatpotló busok. Amikor nyáron utazom az roszág ma´s részeima Mávnál gyakran Kádár rednszerbelu motrovaonatom várnak, levegő nélkül, az állomások nincsenek karbentartva, több órás késéske is előfordulnakl, mind e modnvacsinált okkal, ha az ember szóvá tezsi, már mindjárt ő a rossz, de a MÁV az okos. A Mávnal több ora sut ami egy autpvale gy óta, a gysevnél kb ugyannannyi.ha vonatpolásra kerül sor valemiyemn okból, akkor már eleve több órás késéssel lehet számolni.Nemsdoa, hogy nem nyereségeske, senki nem akar ilyne járatokkal utauni, miért nem adja ata kormány inkábba a gysevnak az egész agyar vasutat, nekik eddig minden vonalat sikerült ynerségssé tennie.
2020. júl. 31. 18:28
 1/9 anonim ***** válasza:
72%
Telefonról vagy elnézést a félregépelésekért. :D
2020. júl. 31. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
53%
Mert akkor a kis felcsúti kisvasút okafogyottá válna a heti 4 utassal. Egyébként paradoxon ez, mert felcsúti vasút van, de szeghalmi nincs, mikor a tömött vonatokon utaztak az emberek a megélhetésökért...
2020. júl. 31. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
36%
Köszönjük, hogy hisztériázásod és szokásos MÁV elleni gyűlöletrohamodat megosztottad velünk! Legközelebb a zovaslhatsógáar üyglj obbjan!!
2020. júl. 31. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Na kinyafogtad magad, helyette gondolkodhattál is volna picit elsősorban, hogy mi a fő különbség a Gysev és a MÁV között. Ha ez sikerül akkor meglesz a válasz is a kérdésekre.
2020. júl. 31. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Átadta a magánvasútnak. MÁV-os mozdonyvezetőként kerestem 300-at, MMV-nél ez felszaladt 1 misire és nincs a terror. Örüljön a kurmány ha a klasszikus vonatokat le tudja közlekedtetni ilyen bagó fizetésért.
2020. aug. 1. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Hiába magyaráztok, a Gysev mindenben jobb, mint a MÁV.Napi szinten a Gysevvel utazom, 99%-ban pontosan a szerelvények, ha van is nagy ritkán késés akkor is csak minimális.Nincseneek kigyulladó mozdonyok, nem funkcionáló felsővezetékek, elromló vészfékek, több órás késések, amiket minden nyáron átélek a MÁVval. Abba már belese megyek, hogy kész röhely, hogy az ember leszáll a Gysevtől a wifivel felszerelt, légkondicionált, inetlegens vonatról, és ugyanazon az állomás már egy mávos múltszázadbeli kényelmetlen motorvonat viszi tovább.
2020. aug. 1. 09:31
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
A GYSEV kevesebb, mint 500 km vasúthálózatot üzemeltet jelenleg Magyarországon a MÁV több, mint 7000 km-t. Ugye Te sem gondolod, ha holnap a teljes hálózat kezelését átadják a GYSEV-nek érdemi változás lesz. Szerintem még a MÁV által kezelt hálózaton belül is vannak különbségek az általad leírt témákban. Ez ugyanolyan, minthogy Budapesten belül is jelentős színvonalbeli különbségek vannak a tömegközlekedési szolgáltatások terén a BKK égisze alatt.
2020. aug. 1. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
96%

Hiába magyarázol, napi szinten a MÁVval utazom, 99%-ban pontosan a szerelvények, ha van is nagy ritkán késés akkor is csak minimális. Nincsenek kigyulladó mozdonyok, nem funkcionáló felső vezetékek, elromló vészfékek, több órás késések.


Ezek mesék amiket írsz, a vonatok 99.9999999999999%-a pontosan közlekedik, csak divat szidni a MÁvot olyanoknak, akik nem is használják, akár te.

2020. aug. 1. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

´"99%-ban pontosan a szerelvények, ha van is nagy ritkán késés akkor is csak minimális." Eléggé elvagy tájolódva, a MÁV Európa legpontatlanabb vasúttársasága.


"Nincsenek kigyulladó mozdonyok, nem funkcionáló felső vezetékek, elromló vészfékek, több órás késések." Idén nyáron eddig 6 szor utaztam a MÁVVAL, ebből 4 esetben több órát késett a vonat, egyik alkalommal nem volt áram a felső vezetékekben, ezért késetta vonat 3 órát, másik alkalommal pedig elromlott a vészfék a vonaton, ezért késet a vonat 2,5 órát, megint egy másik alkalommal pedig kigyulladt a mozdony, és csak a harmadik pótmozdony lett végül jó, ezért késet a vonat 5 órát. A 6 utazásomból csak 2-ben volt a vonat pontos, de megyjegyzem akkor sem teljesen pontos, hiszen akkor is késett a vonat kb 10 percet.

"Te sem gondolod, ha holnap a teljes hálózat kezelését átadják a GYSEV-nek érdemi változás lesz" De hiszem, napi szinte a Gysevvel utazom, pár éve vette át ezt az akkori veszteséges Máv vonaal a Gysev, két év alatt lecserélte a Gysev a MÁV elavult személyszállításra alkalmatlan vonatait, gyorsító berendezésekkel látta el a ´pálýat, kényemes, gyors modern, wifivel és klímával felszerekt vonatokat helyezett forgalomban, ahol térképeken látják az emberek, hogy éppen, hol halad a vonat.

2020. aug. 8. 12:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!