A World Trade Center elleni támadás (2001. Szeptember 11) szerintetek valóban arab terrorista támadás volt, vagy az amerikai kormány által előre megrendezett színjáték?
" És a 7es toronyra mondjuk egy méretes betondarab est rá 500m ről."
Az a hivatalos magyarázat a 7-es épülettel kapcsolatban, hogy a tűzoltók rombolták le. Látszik, hogy mennyire nem is vagy tisztában a dolgokkal, de persze mindent megmagyarázol magadnak, még ha az hülyeség is.
Amúgy szerinted a tűzoltók képesek 1-2 óra alatt megtervezni egy teljesen szabályos ipari robbantást, elhelyezni teljesen pontosan a tölteteket majd kiüríteni az épületet és végrehajtani a robbantást? Ez jobb esetben is 3-4 hétig csinálják.
"Itt arról van szó, hogy te leírtad, hogy nem feltétlen olvadnak meg, ezáltal nem esnek szét. "
Nem ezt mondtam. Ekkora teher hatására hogy a fenébe ne esnének szét? Azt mondtam, hogy a tönkremenetelhez nem kell megolvadniuk.
Megjegyezném, hogy az acél az az anyag, ami a tüzet a legkevésbé bírja. Még a fánál is rosszabbul viselkedik. A fán ugyanis keletkezik egy elszenesedett réteg, ami szépen lassan, akár egy órán keresztül is ég mielőtt eltörne. Az acél 20 perc alatt ellágyul annyira (nem olvad meg, a szilárdsága csökken le), hogy összedőljön vagy valamelyik gerendája eltörjön.
"Becsapódik a repülő, nyilván, aki ott van, meghal. Ez lenne a logikus. Több embert lefotóztak, aki konkrétan a lyuknál áll, ahol becsapódott a repülőgép. Na most, mivel ha eredetileg ott lettek volna, meghalnak azonnal."
Na és ha nem az épület belseje felől érkeztek oda, hanem oldalirányból, megkerülvén a tűz gócpontját? Elég nagy az a torony, hogy legyenek ilyen kisebb "egérutak".
"És egyiken sem voltak semmilyen égés nyomok!."
Valószínűleg ez a földről felvett videókon remekül látszik.
"Oxigén hiányos füst száll ki, nem éget erősen a tűz. A tűz pedig nem a becsapódás helyén látszik, hanem a másik oldalon. Valószínűleg iroda tűz alakult ki, de biztos hogy nem a kerozin égett, mert akkor sokkal nagyobb tűz lett volna."
Az oxigénhiányos füst is rohadt forró! És miből gondolod, hogy nem égett erősen? Elég nagy lángokat látok. És honnan tudod, hogy nem a kerozin égett? Vagy te már annyi égő kerozint láttál, hogy a kép alapján megmondod, hogy az nem kerozintűz? Ráadásul a Cardington tűztesztnél csak irodatűzzel értek el 1200 fokos tüzet, ami az acélszerkezet tönkremeneteléhez bőven elég volt! Azt, hogy az itteni 1300 fokot honnan szeditek fogalmam sincs egyébként, de ha egyébként is megvan a tönkremenetelhez bőven (nem éppenhogy, hanem bőven) elegendő 1200 fok, akkor nem mindegy, hogy égett-e kerozin vagy sem?
Termit: nagyon reakcióképes, tehát termitet nem találhattak, legfeljebb a maradványait, ami nem más, mint alumínium oxid és vas. Na most vas bőven volt a helyszínen, meg az alumínium se ritka anyag. Ebből azt a következtetést levonni, hogy márpedig ez termit volt rendkívül gyenge lábakon álló következtetés. Az alumínium pl. baromi gyorsan oxidálódik.
"Valószínűleg ez a földről felvett videókon remekül látszik."
El is felejtettem, hogy csak a földről fotóztak meg videóztak, helikopterek nem voltak ott.
Ha vennéd a fáradtságot, és utána néznél, vagy azt a videót, amit küldtek, megnéznéd, rájönnél, hogy van benne logika.
"El is felejtettem, hogy csak a földről fotóztak meg videóztak, helikopterek nem voltak ott. "
Lényegtelen részbe kötöttél bele. Odajuthattak az emberek egyéb "egérutakon" is oldalról. Pl ha megnézed a sarkokon nem keletkezett kár, nyilván ott is voltak irodák, onnan sértetlenül el lehet jutni a lyukhoz.
A többit már leírták előttem. Az a baj, hogy mindenki csak ezen a tényen van fennakadva. Másoltam egy csomó egyéb furcsaságot, és azokra egyik ember sem válaszolt érdemben. Még az sem, aki ellenzi az összeesküvés-elméletet.
Pl:
Az eltérített gépeken a szemtanúk szerint a terroristákon vörös fejkendő volt. Az iszlám szent színe a zöld, egy terrorista bevetés közben soha nem viselne pirosat.
A másik, hogy szokatlanul üresek voltak a gépek.
Járat AA 077: 289 Hely, 64 utas (a gép 3/4-e üres)
Járat AA 011: 351 Hely, 92 utas (a gép majdnem 3/4-e üres)
Járat UA 175: 351 Hely, 65 utas (a gép 4/5-e üres)
Járat UA 093: 289 Hely, 45 utas (a gép 4/5-e üres)
Ha egy társaság gépén 50%-nál kevesebben vannak, kombinálják, összevonják a járatokat, mert nem érné meg a légitársaságnak.
Melyik terrorszervezet képes elérni, hogy telitankolt repülők, hosszú távú járatként, kevés utassal induljanak, annak ellenére, hogy ez a légitársaságnak magas anyagi veszteséggel jár?
És hol volt a légierő? New York felett teljes légtilalom van érvényben, ennek ellenére 2 gép, - akiknek a központi radarját lekapcsolták, rögtön ezután bejelentette a központ, hogy eltűnt a radarról, és eltérítették - mégis New York légterébe érkezett, és a légierőnek - amely akkor a legmodernebb gépekkel volt felszerelve - a riadótól számított 1 percen belül a levegőben kellett lenniük, és gyakorlatilag 3 perc alatt el tudták volna fogni, és szükség esetén kilőni a gépeket. Hol voltak ezek a gépek, amikor bejelentette a központ a hadseregnek is az eltűnéseket?
Vagy akár az, hogy kb. 3 ezer ember halt meg, holott 50 ezren dolgoztak itt, és a támadások már a munkaidőben történtek.
És még sorolhatnám a furcsaságokat.
Ezekre valamiért senki sem akar válaszolni, csak mindenki leragad a "nem voltak belül bombák, vagy igen" témánál.
"Az eltérített gépeken a szemtanúk szerint a terroristákon vörös fejkendő volt. Az iszlám szent színe a zöld, egy terrorista bevetés közben soha nem viselne pirosat."
Ez nem indok. Attól, hogy az iszlám szent színe a zöld miért nem viselhettek pirosat? Nem értem az összefüggést.
Üres gépek:
Gondolom ezek a gépek menetrend szerinti járatok voltak. Azokat meg mindenképp elindítják, még ha veszteséges is. Azért, amiért az üres vonatnak vagy a busznak is végig kell robognia az útvonalán. Nem közölhetik az utasokkal 1 órával az indulás előtt, hogy törlik a járatot, különben legközelebb nem velük repülnének. Sok repülőtársaság van az USA-ban, és ezek egymással versenyeznek. Nem engedhetik meg maguknak, hogy menetrend szerinti járatot töröljenek.
"Ha egy társaság gépén 50%-nál kevesebben vannak, kombinálják, összevonják a járatokat, mert nem érné meg a légitársaságnak. "
Ha sorozatosan üresjáratokat indítanak. Ha viszont pl. csak szerdánként van üresjárat, a többi nap meg fullon van, akkor indítani fogják a törzsutasok miatt, akik elmennének a légitársaságtól más társasághoz ha megszűnne a gépe. Csak azt képzeld el, hogy retúrjegyet is vált, mégpedig egy gazdaságos járatra. Ha más társasággal menne, a retúrjegyet is ott venné, mert egyszerűbb.
"Melyik terrorszervezet képes elérni, hogy telitankolt repülők, hosszú távú járatként, kevés utassal induljanak, annak ellenére, hogy ez a légitársaságnak magas anyagi veszteséggel jár? "
Nem kell elérnie, a kapitalista gazdaság megoldja, ahogy fent leírtam.
"És hol volt a légierő? New York felett teljes légtilalom van érvényben, ennek ellenére 2 gép, - akiknek a központi radarját lekapcsolták, rögtön ezután bejelentette a központ, hogy eltűnt a radarról, és eltérítették - mégis New York légterébe érkezett, és a légierőnek - amely akkor a legmodernebb gépekkel volt felszerelve - a riadótól számított 1 percen belül a levegőben kellett lenniük, és gyakorlatilag 3 perc alatt el tudták volna fogni, és szükség esetén kilőni a gépeket. Hol voltak ezek a gépek, amikor bejelentette a központ a hadseregnek is az eltűnéseket? "
Pont 2001 miatt vannak ma szigorúbb repülésbiztonsági előírások. Azelőtt nem is gondoltak arra, hogy terroristák ilyen messzire menjenek, hogy egyenesen New Yorkba fognak "belelőni".
"Vagy akár az, hogy kb. 3 ezer ember halt meg, holott 50 ezren dolgoztak itt, és a támadások már a munkaidőben történtek."
Gondolom a maradék 47 000 az ominózus szintek alatt dolgozott, és kimenekültek. Volt az egyik torony esetén majdnem egy órájuk erre, a másik esetben pedig 102 percük. Ráadásul 9:59-kor csapódott be az egyik gép, az amcsik meg köztudottan 10-re járnak dolgozni. Aki elkésett, az gondolom utána be se ment.
"Ez nem indok. Attól, hogy az iszlám szent színe a zöld miért nem viselhettek pirosat? Nem értem az összefüggést."
Mert fogalmad sincs arról, mit beszélsz. :) Nézzél még kicsit utána az iszlám vallásnak. Hogy beszélhetsz olyanról, amiről fogalmad sincs?
"Ha sorozatosan üresjáratokat indítanak. Ha viszont pl. csak szerdánként van üresjárat, a többi nap meg fullon van, akkor indítani fogják a törzsutasok miatt, akik elmennének a légitársaságtól más társasághoz ha megszűnne a gépe. Csak azt képzeld el, hogy retúrjegyet is vált, mégpedig egy gazdaságos járatra. Ha más társasággal menne, a retúrjegyet is ott venné, mert egyszerűbb."
Leírom újra: kombinálják, vagy összevonják olyan járatokkal, amelyek arrafelé mennek. Ismét: ha nem tudsz valamiről semmit, miért beszélsz róla
"Pont 2001 miatt vannak ma szigorúbb repülésbiztonsági előírások. Azelőtt nem is gondoltak arra, hogy terroristák ilyen messzire menjenek, hogy egyenesen New Yorkba fognak "belelőni"."
Ezt ugye te sem hiszed el? 2001 előtt is megvoltak ezek a biztonsági előírások. A légierőnek ez kötelessége.
"Gondolom a maradék 47 000 az ominózus szintek alatt dolgozott, és kimenekültek. Volt az egyik torony esetén majdnem egy órájuk erre, a másik esetben pedig 102 percük. Ráadásul 9:59-kor csapódott be az egyik gép, az amcsik meg köztudottan 10-re járnak dolgozni. Aki elkésett, az gondolom utána be se ment."
Ismét egy hatalmas tévedés. Az amcsik 9-re járnak dolgozni, és nem is 9:59-kor csapódott be. Erről sem tudsz semmit, mégis beszélsz róla :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!