Kikre vonatkozna a dugódíj. Milyen mértékű lenne? Egyáltalán hogyan működne ez az egész?
Nem az.
UNIÓS kötelezettség.
Ha nem lett volna eddig is ez köztudott.
"Ez egy szép gondolat, de fizeted zsebből a 2-3000 milliárdos számlát?
most mi az egyszerűbb ez vagy kivetni egy kis adót az autósokra. A tömegközlekedésnek sehol sem feladata versenyezni az egyénivel, nem is tud, éppen azért jó dolog a dugódíj, hogy így az embereket a pénztárcájukkal motiválják. ha autózni akarsz, akkor fizessél, ha nem akarsz fizetni ott a BKV vagy a bicikli."
És ez a nettó butaság. Már hogyne tudna versenyzni a közösségi közlekedés az egyénivel. Normális hálózat és menetrend esetén bőven tud, csak mi inkább abnormális hálózatot fejlesztünk csillagászati áron.
Szóval adott az embereknek két lehetőség:
-egy gyorsabb, kényelmesebb, klimatizált közlekedés amit ha igénybe szeretnél venni akkor fizess extrát..
-vagy használsz a b@szadék mávot és a BKK nyújtotta sok esetben kritikán alul szolgáltatást olcsóbban.
Most te komolyan azt gondolod, hogy ez az út a jövöhöz? Nem csodálom miért áll úgy az ország, ahogy.. :D
Sosem fogunk felnőni a szolgáltatás és minőség alapú felfogáshoz ebből a szockomcsi morálból.
Autos az uzemanyaggal fizet egy csomo adot es meg az utalapba is beszall ... fizeti a kotelezo felelosegbiztositast aminek a bonusza megall 10-nel ... fizeti a sulyadot ... es fizet a parkolasert (most nem, de amugy igen sokat).
Kerekparos miert nem fizet semmit? Kart okoz, nincs biztositasa ... ugyan ugy hasznaljak az utakat de semmit nem tesznek az utalapba ... kulon parkolokat vontak el az autosoktol a bringaparkolok miatt, de a biciklista ebbe sem szall be.
Tenyleg autos uldozes van Budapesten!!!!!!!!!!!
Orbán>>>foci>>>stadion
Karácsony>>>kerékpár>>>kerékpárút.
Mi bajotok van?!?
Követi a "vezér" elveit!
Hogy nektek semmi sem jó!
" Kerekpartarolot a hazakban kell kialakitani, nem kozteruleten."
A kerékpár pl tökéletes közlekedési eszköz a lakástól a közeli nagyobb "buszpályaudvarig" vagy állomásig. 3-5km-es körön belül olcsó és jó. Ugorj ki Svájcba és nézz meg egy átlagos vasútállomást mekkora kerékpártárolója van... ott cksa úgy csillogna a borsodi rejtett erőforrások szeme :D
Az is kibocsátáscsökkentés ha nem járatunk egy nagyvárosban minden kis utcában buszt egész nap...
Budapestet ne Svájccal, vagy Szingapurral próbáld hasonlítani.
Uniós kötelezettség, amit Demszki bevállalt.
A Tarlós "Megafon" Isti is csak kotlott a problémán.
Most meg krákogva szidják Karácsonyt.
"Budapestet ne Svájccal, vagy Szingapurral próbáld hasonlítani."
Hát mivel? Mogadishuval? Akkor már minden szuper, nincs is szükség semmilyen fejlesztésre... :D
Ha egy jobb és élhetőbb várost és agglomerációt akarunk elérni, akkor nem a jobb és élhetőbb városok példáját kellene követni és onnan a JÓ megoldásokat ellesni?
NEM!
A nyugatnak csak a pénze kell!
A többit mi találjuk ki!
Le a nyugati közlekedési kultúrával!
Üssünk meg mindenkit aki közlekedik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!