Karácsony Gergely mikor vezeti be végre a dugódíjat?
És teszi sétálóutcává a pesti rakpartokat?
Már ideje lenne eltávolítani az autókat a városból. Ha rajtam múlna, egy tolvonással kitiltanám az összes autót a teherszállító kocsikat és az elektromos autókat leszámítva.
Remélhetőleg soha.
Gazdaságilag egy kifejezetten hátrányos lépés lenne.
A modern, 21. századi élet szerves része az autó.
Ha tetszik a zöldeknek, ha nem.
Tessék, visszalehet menni a barlangba, kilehet dobni a számítógépeket, simogatós telefonokat is.
Például, majd a festő két nagy festékes vödröt fog lotyoghatni a BKV-n?
Vagy, a vízvezeték-szerelő meg gurulós bőröndben húzza majd szerszámokat?
Ezek az emberek nem feltétlenül furgonokkal járnak.Továbbá,az autó egy munkaeszközük.Ugyanis a tömegközlekedés soha nem lesz olyan rugalmas, mint az egyéni közlekedés.
Továbbá, tessék alagutakat építeni, ha már a kitiltás felmerül.
2: mindig ezeket az érveket hallom, de az autósok 60%-a biztosan nem cipel festékesvödröt és más hasonló indoka sincs.
A rugalmasság is: egy órát a dugóban állni és utána fél órán át parkolót keresni hol rugalmas?
Pest belvárosában sokkal gyorsabb, kényelmesebb tömegközlekedni és ezen fejlesztésekkel még bőven lehetne javítani.
"mindig ezeket az érveket hallom, de az autósok 60%-a biztosan nem cipel festékesvödröt és más hasonló indoka sincs.
A rugalmasság is: egy órát a dugóban állni és utána fél órán át parkolót keresni hol rugalmas?
Pest belvárosában sokkal gyorsabb, kényelmesebb tömegközlekedni és ezen fejlesztésekkel még bőven lehetne javítani."
Lényegtelen.
Ha liberális demokráciában élünk, akkor a polgár hadd döntse már el,hogy kocsival megy vagy busszal.Az ő dolga ha dugóban ül.
Nyilván, nem véletlenül népszerű az autó.
Elvégre, ahogy haladunk az időben, egyre növekedik az emberek komfortigénye.Régen fűtés sem volt egy házban, ma alap elvárás, sőt lassan a légkondi is alapelvárás.
Vagy, régen nem volt mobiltelefon, ma minimum elvárás,hogy legyen.
"Ha liberális demokráciában élünk, akkor a polgár hadd döntse már el,hogy kocsival megy vagy busszal.Az ő dolga ha dugóban ül.":
Ha már liberális demokráciában élünk, az autós ne korlátozza a jogomat a félórás városba jutáshoz és a tiszta levegőhöz.
"Például, majd a festő két nagy festékes vödröt fog lotyoghatni a BKV-n?
Vagy, a vízvezeték-szerelő meg gurulós bőröndben húzza majd szerszámokat?":
Ez teherszállításnak minősülne, ami szabályozottan továbbra is engedélyzve lenne. Másik, hogy egyelőre az elektromos autókat nem tiltatnám ki, mivel a magas ár miatt kevés van és a levegőt sem szennyezi.
", mivel a magas ár miatt kevés van és a levegőt sem szennyezi."
Vagyis, a gazdag zöldeket beengednéd.
Miben vagy különb, mint a Fidesz, ami további kiváltságokat ad a gazdagabbaknak?
Ez az egész zöld politika a kasztosításról szól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!