Miért jó az EU-nak, ha mi Budapest környékén behajtási díjat fizetünk?
Teljesen süket a logikájuk, miszerint, ha lesz dugódíj, akkor majd olyan sokan választják a kocsi helyett a 4-es metrót, hogy ettől megtérül ez az eszement gigaberuházás. A Budapestre a környékről behajtók 99 %-át a 4-es metró léte vagy nem léte semmilyen módon nem érinti, nem jelent megoldást a számára, átszállni nem tud rá. Akkor ilyen címen miért írják elő Brüsszelből, hogy vessenek ki egy újabb sarcot az összes bejövő autósra? Most nagy kegyesen 2016. végéig eltekintenek a bevezetéstől. De miért jó nekik ez az egész, ha nem is az ő kasszájukba folyik be a bevétel?
És mi a jó nekik abban, hogy kirúgatják a köztisztviselőket, csökkentik a nyugdíjakat? (mint Görögországban)
Több pénze lesz az országnak => többet lehet belőle lenyúlni az EUnak.
Azt hiszem, tökéletesen félreérted a helyzetet. Az Unió általános trendeket vizsgál, és általános elveket fogalmaz meg, semmilyen mértékben nem érdekli Budapest önmagában. Aki ilyent gondol, paranoiás.
A budapesti közlekedés abszurditását nem az Unió elvei, hanem a tökéletesen dilettáns, ám annál hangosabb és nagyképűbb közlekedési vezérkar, valamint a városvezetés közösen hozta létre. Nem vitás, hogy jó helyről kezdték, az előző városvezetés remekül megalapozta, de tudomásul kellene venni, bármennyire is szeretné a szabadságharcos párt, alapvetően ő alkotta a káoszt nagy hozzáértéssel.
Az uniós nagyvárosok ehhez kicsit másképpen viszonyulnak, mert nincs feltétlenül őrült városvezetésük, továbbá nincs jobb ötletük. De ha neked van, szerintem örülnének neki.
a címen kívül elolvastad a cikket is?
azért kérdezem, mert a cikkben világosan le van írva, hogy az EU-t igazából teljesen hidegen hagyja a dugódíj.
az EU-t egy dolog érdekli, az, hogy elég utas legyen a metrón. ha nincs elég utas, akkor vissza fogják kérni a pénz egy részét, vagy akár az egészet. az, hogy dugódíjat fognak bevezetni, a magyarok ötlete volt, hogy akkor majd biztosan lesz elég utas a metrón.
Kérdező, te teljesen el vagy tájolódva.
Az EU semmilyen dugódíjat nem kért és várt el Budapesttől. A főváros pályázatot adott be az EU-hoz, és támogatást kért a 4-es metró megépítéséhez. Nyilván valóan, mint minden ilyen támogatás esetében, az EU kért egy megtérülési tervet, vagyis annak bizonyítását, hogy a metróra valóban szükség van, a beruházásnak értelme van, az belátható időn belül megtérül. A főváros a dugúdíjat AJÁNLOTTA fel biztosítékként arra, hogy a beruházás gazdaságosan fog működni. A pénzzel való elszámolásnak a határideje 2015, a metro állapotát szerintem mindenki ismeri. Az EU a városvezetés tudomására hozta, hogy hajlandó az elszámolással egy évet, vagyis 2016-ig várni.
Az EU éppen abból kaszálna, ha nincs dugódíj.
EU bevétel az ÁFA (ideértve a benzin, parkolási díj áfáját), valamint a bünti a túl magas légszennyezettség miatt. Ja és ha már itt tartunk, akkor a gyógyszerek és az orvosi kezelések miatti áfából is jól kaszálnak, amihez képest a dugódíj áfája, amiből ők részesülnek kutyafüle.
A tömegközlekedés nem csak a 4-es metróból áll!
Nem kötelező mindenkinek autóval rendelkeznie, a közösségi közlekedést stb. kéne fejleszteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!