Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Miért jó az EU-nak, ha mi...

Miért jó az EU-nak, ha mi Budapest környékén behajtási díjat fizetünk?

Figyelt kérdés

Teljesen süket a logikájuk, miszerint, ha lesz dugódíj, akkor majd olyan sokan választják a kocsi helyett a 4-es metrót, hogy ettől megtérül ez az eszement gigaberuházás. A Budapestre a környékről behajtók 99 %-át a 4-es metró léte vagy nem léte semmilyen módon nem érinti, nem jelent megoldást a számára, átszállni nem tud rá. Akkor ilyen címen miért írják elő Brüsszelből, hogy vessenek ki egy újabb sarcot az összes bejövő autósra? Most nagy kegyesen 2016. végéig eltekintenek a bevezetéstől. De miért jó nekik ez az egész, ha nem is az ő kasszájukba folyik be a bevétel?


[link]



2013. okt. 22. 09:38
 1/7 anonim ***** válasza:
38%

És mi a jó nekik abban, hogy kirúgatják a köztisztviselőket, csökkentik a nyugdíjakat? (mint Görögországban)


Több pénze lesz az országnak => többet lehet belőle lenyúlni az EUnak.

2013. okt. 22. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
56%

Azt hiszem, tökéletesen félreérted a helyzetet. Az Unió általános trendeket vizsgál, és általános elveket fogalmaz meg, semmilyen mértékben nem érdekli Budapest önmagában. Aki ilyent gondol, paranoiás.

A budapesti közlekedés abszurditását nem az Unió elvei, hanem a tökéletesen dilettáns, ám annál hangosabb és nagyképűbb közlekedési vezérkar, valamint a városvezetés közösen hozta létre. Nem vitás, hogy jó helyről kezdték, az előző városvezetés remekül megalapozta, de tudomásul kellene venni, bármennyire is szeretné a szabadságharcos párt, alapvetően ő alkotta a káoszt nagy hozzáértéssel.

Az uniós nagyvárosok ehhez kicsit másképpen viszonyulnak, mert nincs feltétlenül őrült városvezetésük, továbbá nincs jobb ötletük. De ha neked van, szerintem örülnének neki.

2013. okt. 22. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

a címen kívül elolvastad a cikket is?


azért kérdezem, mert a cikkben világosan le van írva, hogy az EU-t igazából teljesen hidegen hagyja a dugódíj.

az EU-t egy dolog érdekli, az, hogy elég utas legyen a metrón. ha nincs elég utas, akkor vissza fogják kérni a pénz egy részét, vagy akár az egészet. az, hogy dugódíjat fognak bevezetni, a magyarok ötlete volt, hogy akkor majd biztosan lesz elég utas a metrón.

2013. okt. 22. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Igazából én már régóta remélem, hogy az EU végre lépni fog az ügyben, mert az már 100%, hogy a négyesmetró egyszerűen belefulladt a belföldi korrupcióba, és csak nyeli el a pénzt. Full mindegy, melyik párt van kormányon, úgy tűnik, belülről ez megoldhatatlan.
2013. okt. 22. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Andizsuzsi ***** válasza:
100%

Kérdező, te teljesen el vagy tájolódva.

Az EU semmilyen dugódíjat nem kért és várt el Budapesttől. A főváros pályázatot adott be az EU-hoz, és támogatást kért a 4-es metró megépítéséhez. Nyilván valóan, mint minden ilyen támogatás esetében, az EU kért egy megtérülési tervet, vagyis annak bizonyítását, hogy a metróra valóban szükség van, a beruházásnak értelme van, az belátható időn belül megtérül. A főváros a dugúdíjat AJÁNLOTTA fel biztosítékként arra, hogy a beruházás gazdaságosan fog működni. A pénzzel való elszámolásnak a határideje 2015, a metro állapotát szerintem mindenki ismeri. Az EU a városvezetés tudomására hozta, hogy hajlandó az elszámolással egy évet, vagyis 2016-ig várni.

2013. okt. 22. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Nekem teljesen mindegy, hogy ki ajánlotta a dugódíjat. Az EU-nak akkor se lett volna szabad elfogadni egy ilyen őrültséget. Tőlük is elvárható, hogy mielőtt euró milliárdokkal beszállnak valamibe, minimálisan utánanézzenek a dolog realitásának. Ha másképp nem megy, kérdezzenek meg 10, a városhatárnál behajtó autóst, hogy kiszáll-e az autóból, ha lesz 4-es metró.
2013. okt. 22. 20:25
 7/7 anonim ***** válasza:

Az EU éppen abból kaszálna, ha nincs dugódíj.

EU bevétel az ÁFA (ideértve a benzin, parkolási díj áfáját), valamint a bünti a túl magas légszennyezettség miatt. Ja és ha már itt tartunk, akkor a gyógyszerek és az orvosi kezelések miatti áfából is jól kaszálnak, amihez képest a dugódíj áfája, amiből ők részesülnek kutyafüle.


A tömegközlekedés nem csak a 4-es metróból áll!


Nem kötelező mindenkinek autóval rendelkeznie, a közösségi közlekedést stb. kéne fejleszteni.

2019. okt. 22. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!