Kikre vonatkozna a dugódíj. Milyen mértékű lenne? Egyáltalán hogyan működne ez az egész?
azokra akik dugni akarnak
a mocskos szocialisták ezt is megadóztatják
pont azért nem vezették be mert ezeket nem tudta még megválaszolni senki.
Sok helyen van valami hasonló, de minden városban másképpen. Alaphelyzetben az a célja, hogy többe kerüljön az autósnak be/áthajtani a belvároson, mint vagy kint leparkolni a kocsit és tömegközlekedéssel bemenni vagy elkerülni a belvárost és hosszabb úton menni.
Budapesten még az sincsen eldöntve hogy mely terület tartozna a belvárosi részhez amit a dugódíjjal védenének, mert nincsenek meg az alternatívák az elkerülésre. Éveken keresztül folyt az M0 felújítása és emiatt órákkal lett hosszabb az elkerülő út, a nyugati szakasz meg még meg sincsen tervezve. Még nincsen elegendő parkolóhely a város külső területein a fő közlekedési pontoknál, hogy ott le lehessen tenni az autót és könnyen be lehessen utazni a városba.
Nézz utána hogy működik egyes városokban és akkor lesz képed arról mit szeretnének vele. Egyenlőre úgy áll a helyzet hogy nem lenne több, mint az autósok egy újabb sarcolása, de a járványhelyzet alatt amúgy sem megvalósítható.
Ennek a díjnak nincsen még fix díjtétele.
A tervek szerint a mindenkori egyszeri vonaljegy max2-3xosa lenne az ára.
A FÉLREÉRTÉSEK elkerülés evégett,amelyek a Zalkalmatlan Karácsonyt okolnák esetleg...
Ajánlom figyelmükbe:
Ez a dugódíj egy baromi nagy hülyeség - a jelenlegi formában. Szokásos kontraproduktív baromság.
Előbb olyan tömegközlekedést és P+R-t kell megteremteni, ami simán versenyképes a közúttal. Itt már csökkenni fog a városba behajtó forgalom. Ha már idáig eljutottunk és megvan a kiváló tömegközlekedési infra akkor lehet ilyet bevezetni..
#3 Igen, a dugódíj bevezetését még Demszky vállalta be amikor a 4-es metróhoz kérték az uniós támogatást.
A dolgot azonban átértékeli, hogy azóta felülvizsgálta a kifizetést az OLAF és majdnem az egész támogatást visszakövetelte az unió a nem megfelelő felhasználás miatt. Bár ezt remélhetőleg letárgyalják úgy, hogy ne kelljen visszafizetni hanem betudják más fejlesztés forrásának, de ha a pénz nem a metróra ment akkor a megkötött szerződés sem érvényes, hogy be kellene miatta vezetni a dugódíjat. Ami mint elképzelés nem rossz, de jelenleg Budapesten tényleg baromság lenne (az volt akkor is amikor megegyeztek benne).
Dugodij egy buntetes, egy lehuzas ... vagy mi? Ha lesz dugodij akkor megszunnek a dugok? Vagy marad a dugo csak fizetni is kell erte? Nem teljesen vilagos!
Koruton a dugo Karacsony fopolgarmester miatt van ... gondolom akkor a szamlat is o fizeti? :)
"Előbb olyan tömegközlekedést és P+R-t kell megteremteni, ami simán versenyképes a közúttal. Itt már csökkenni fog a városba behajtó forgalom. Ha már idáig eljutottunk és megvan a kiváló tömegközlekedési infra akkor lehet ilyet bevezetni.."
Ez egy szép gondolat, de fizeted zsebből a 2-3000 milliárdos számlát?
most mi az egyszerűbb ez vagy kivetni egy kis adót az autósokra. A tömegközlekedésnek sehol sem feladata versenyezni az egyénivel, nem is tud, éppen azért jó dolog a dugódíj, hogy így az embereket a pénztárcájukkal motiválják. ha autózni akarsz, akkor fizessél, ha nem akarsz fizetni ott a BKV vagy a bicikli.
Csakis úgy fizeti Karácsony,ha megtalálja annak a befizetésnek a számláját,amin Tarlós neve szerepel.
Miatta szívott Budapest 9 évig port,füstöt!
Teljesen inkompetens volt a Pistuka a közlekedés irányításában.
Szoval azert csesztek szet a varost, azert forditottak meg a forgalmat a belvarosban, azert csinaltak a kerekparsavokat es azert huztak el a Lanchid felujitasat, hogy legyen ok a dugodij bevezetesere?
Akkor ez egy elore megfontolt aljassag!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!