Kezdőoldal » Otthon » Ingatlan vásárlás, eladás » Csepelen hogy-hogy nem szállta...

Csepelen hogy-hogy nem szálltak el (annyira) az árak?

Figyelt kérdés
Ne értsetek félre, ennek örülni lehet. Ugyanakkor nem látom rosszabbnak a kerületet a többinél. Bűnözési statisztikák alapján pláne nem.
2018. febr. 17. 17:27
1 2 3
 21/28 A kérdező kommentje:
Ha nem a közlekedés számít, akkor miért baj, hogy sziget vagy hogy csak a HÉV van a belváros felé? :D :D :D
2018. febr. 21. 08:35
 22/28 anonim ***** válasza:
100%

18-as vagyok. Szerintem nem olcsóbbak a lakások Csepelen mint mondjuk a 17-18. kerületekben, amik szintén kiesnek. A budai rész mindig is drágább volt, alapból felkapottabb, ezért mindig is közkedvelt volt, a Balatonon lent vagy onnan alig több mint 1 óra alatt, kocsival jobban megközelithető, szebb környék stb.

Csepelen ott a sok gyár, ronda lakótelep, és mindenki tudatában valahogy úgy él mint egy régi munkástelep.

Autóval tényleg nagyon nehéz kijutni onnan.

2018. febr. 21. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 anonim ***** válasza:
49%

Mint említettem már, én szigetszentmiklósi vagyok. Az M0 felé ugyanaz a helyzet, mint Csepelről (ugyanaz az út). Ezzel azonban együtt lehet élni, bele lehet kalkulálni azt a fix plusz időt, amit a csúcsforgalom jelent. Mivel többnyire a felhajtó lámpája okozza a dugót, ezért ütemesen kb. napi ugyanannyi időt tölt az ember a dugóban. (Persze más ha baleset van, de az meg bárhol előfordulhat.)

A csúcsidővel számolni kell, de ez teljes Budapestre és vonzáskörzetére igaz szerintem. Csak, hogy néhány példát mondjak, Érden, Szigetszentmiklóson, de még Budaörsön is forgalmi fennakadásokat jelent a napi csúcs levezetése. Semmi extra nincs ebben. Csak az sokkolódik, aki nem él ezzel együtt nap mint nap.


Szigetszentmiklós népessége pl. 1,7%-kal nőtt az elmúlt időszakban éppen az alacsony árai miatt. Ma már ez a környék sem olyan olcsó, mint néhány évvel ezelőtt. Csepel sem annnyira olcsó, mint néhány éve, ott is jelentős drágulás tapasztalható és azt gondolom ez csak folytatódni fog. A kisebb pénzű emberek, akik a belvárosban nem tudnak (avagy éppen nem akarnak) lakást venni, azok mennek kifelé és Csepel még egészen jó hely közlekedés szempontjából, ami lakásvásárlásnál nem utolsó szempont.

2018. febr. 21. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 kovpet ***** válasza:
100%

22: "Csepelen ott a sok gyár"


Én itt élek évtizedek óta és sosem volt a gyártelepen dolgom, nem is láttam a gyárat (illetve bicajjal bementem szétnézni, de ez a saját döntésem volt, nincs köze a lakhelyemnek ehhez). Nem büdös, nem hangos, egyszerűen nem kerül kapcsolatba vele az ember, ha nem akar. OK, a HÉV-ről látszik a telep széle, de ennyi.

2018. febr. 21. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:

21 : Mért lenne baj? Senki nem mondta, hogy baj.

A 11-ben válaszoltam meg először ezt a kérdésedet. Még hányszor fogod megkérdezni ugyanezt?

2018. febr. 21. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:
63%
Valamit megcáfolnék. Én csepeli vagyok és a közlekedés - Budafok irányának kivételével - teljesen jó. A Hév - a nagy puszta mellett - gyorsan kint van a belváros küszöbe mellett, onnan pedig megint csak egyszerű a helyzet, a többi dél-pesti kerületbe rengeteg busz jár sűrűn. Ha összehasonlítom más külső kerületekkel, akkor itt sokkal jobb a helyzet. Például kizárólag Csepelen belül is járnak buszok, miközben például Pesterzsébetnek vannak kieső részei.
2018. júl. 12. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim ***** válasza:
52%

1. válaszoló: Nagy-Budapest 1950-ben jött létre, akkor január 1-jén _egyszerre_ csatolták az addigi Budapesthez:


7 megyei várost:


Budafok

Csepel

Kispest

Pestszenterzsébet

Pestszentlőrinc

Rákospalota

Újpest,


és 16 nagyközséget:


Albertfalva

Békásmegyer

Budatétény

Cinkota

Mátyásföld

Nagytétény

Pesthidegkút

Pestszentimre

Pestújhely

Rákoscsaba

Rákoshegy

Rákoskeresztúr

Rákosliget

Rákosszentmihály

Sashalom

Soroksár.


Wikipediából másoltam ki. Szóval ez azért nem ma volt. Azt azért hozzá kell tenni, hogy Csepel előtte 1 évvel, 1949-ben kapta csak meg a városi rangot, nem lennék meglepve, ha mindez politikai nyomásra történt volna, hogy a nagy Vörös Csepel városként csatlakozzon Budapesthez, ne pedig faluként.


Amúgy abban igazad van, hogy az 1950-ben csatolt peremkerületek mai napig nem kapcsolódnak szervesen Budapest többi részéhez. Legjobb példa a 17. kerület, ami önmagában sem egységes. Csepel speciális esetét a sziget jellege jelenti, és hogy elég lassan szaporodnak a hidak.

2018. szept. 16. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:
64%
Gyerekek most nézzétek meg Csepel árait. Hát brutálisan megdrágult ez is. (Hévvel 10-11 perc a Boráros tér, az semmi.)
2023. márc. 22. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!