Mi az oka annak, hogy nem tudnak írni a fiatalok?
Szerintem is ennek az az oka,hogy nem olvasnak a fiatalok,mindig msn-eznek és sosem javítják ki a hibákat egymás között akár msn-en.Valamilyen szinten igazuk van,mert ha az összes hibát kiakarnánk javítani msn-ezés közben,akkor kb a beszélgetés csak a javításokról szólna.Én nagyon jó helyesíró vagyok,de ha msn-ezek én is eleresztem magam és próbálok rövidíteni...és általában ha billentyűzettel írok,nem nagyon érdekel,hogy mennyire írok helyesen,de ha a tanárnak kell írni egy e-mailt,amiben a házidolgozatom áll,akkor természetesen igyekszem a legjobb formámat hozni:)
Azt vettem észre,hogy a legtöbb fiatalt nem érdekli az,hogy hogyan kell leírni egy szót helyesen.
Mert az embereknek nem tanítják meg a szavak jelentését és etimológiáját. (Ehelyett hülye szabályokat kell magolni.)
Pl. azt senki se gondolja komolyan, hogy a 'cejetlek' jó, ezt mesterséges selypítés miatt írja le.
De aki leírja hogy 'létszí', annak fogalma sincs, hogy a 'légyszi' eredetileg a 'légy szíves' rövidülése, írásos használata kerülendő. És élőben olyanoknak is mondják, hogy 'lécci lécci', akikkel egyébként magázódnak, mivel nem gondolnak bele, hogy ez tegező forma. Szintén ilyen az 'ien' 'oan', amiről azt hiszik, helyes (mintha analóg lenne a 'mienk'-kel, pedig nem az).
a tanítási módszerektől
1 nem tanulnak meg olvasni. nem szeretnek olvasni, nem olvasnak eleget, nem rögzül eléggé.
2 nem tanulnak meg írni, ezért mér csak teszteket lehet velük töltögettetni,
Anyukámék régen minden órára írtak egy pár soros kis fogalmazást, és a Tanítónőjük vette a fáradtságot, és mindet átnézte. Azóta is hálával emlegeti!
Kedves utolsó hozzászóló,
lehet hogy a tanítónőjük vette a fáradtságot, de a mai helyzet teljesen más.
én tudom mennyi időt vesz igénybe egy integrált osztály tanítása. egy differenciált oktatást igénylő oktatási rendszerben, ahol sorra veszik el az SNI-t a gyerekektől egyszerűen nem lehet megoldani a dolgot.
Igazság szerint nem csak ez hanem a gyerekek nem akarnak olvasni
Én vagyok a 17:48-as. Az utánam következő kettő hozzászóló meg is mutatta, miről beszélek. Ugyan sopánkodnak az állapotokon, de nem tudják megkülönböztetni a fáradság és a fáradtság szót.
A fáradságot lehet venni, analóg módon a bátorsághoz (azaz: veszem a bátorságot), s azt jelenti, hogy hajlandó fáradozni vele.
FáradTságot nem lehet venni.
Butitják a magyarságot? CSak azt lehet butitani aki amúgy buta. Az pedig meg is érdemli, egy üres fejű igénytelen emberrel nem lehet mit kezdeni...
Amúgy az oktatásnak annyiban van szerepe benne hogy manapság abból lesz tanár aki elvégzi az egyetemet, semmiféle alkalmassági vizsgálat nincsen. Szomorú. PEdig tényleg hivatás a pedagógus és nem szakma. De ideális esetben a tanárokon nem múlna, bár elsősorban nekik lenne szerepük tudatra és magyarságra nevelni a gyereket, s nem pedig ezzel már úgysem tudnak mit kezdeni. Én is rossz gyerek voltam de sosem tettek le rólam, mindíg formáltak.
Nem utolsó sorban viszont a szülő tehet róla!
Nem a TVt kell bekapcsolni a gyereknek hanem a könyvet, játékot, logikai eszközöket kezébe adni!
Partikat szervezni ahol közösségben együtt vannak, s nem az MSN előtt ülnek, Ezért is nem lesz sose a fiamnak számítógépes játékra alkalmas gépe...
Inkább kizavaroma kertbe olvasni, játszani tanulni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!