A romáknál "szokás" még, hogy az apja veszi el a lánygyerek szüzességét?
A telepi (putris) népesség többsége egyben deviáns is. Akiben él az akarat és a szándék, segítséget kap a kitöréshez, de ebből a rétegből minimális azok száma, akik azt igénybe veszik. (E tekintetben a kitűnő Ritoók Nóra blogja is sokat mondó.)
Valóban nem lehet összecsúsztatni a "nagyon szegény"-t a putris-deviánssal. Akad nagyon szegény cigány ember/család, aki nem deviáns, mert (nem tagnaptól) beilleszkedett. Van NAGYON SZEGÉNY!!! - városi és vidéki - nyugdíjasréteg, amely semmilyen juttatást és segítséget nem kap, mivel magyar, de inkább felakasztaná magát, mintsem, hogy lopjon-csaljon.
A cigány iskolát én se tartom jó ötletnek.
Vegyünk alapul három iskolatípust:1.minden tantárgyat magyar tanárnők tanítanak 1-8-ig
2.minden tantárgyat magyar férfi tanárok tanítanak
3.a megszokott módon,férfi és női tanítók egyaránt
Iskolánként ezeken kívűl is megvan a különbség,de az első két esetben az eltérés sokkal nagyobb lenne mint a már
megszokott oktatási rendszerben.Feltételezem,hogy nem csak a gyerekek mentalitása lenne más,hanem a tanárok
kultúrája és hozzáállása is.
Szerintem az említett iskolákban a tanárok a válozást nem is érzékelnék.
Feltehetően az elemi iskola elvégzése után ezeknek a gyerekeknek a beilleszkedés nem kizárt,hogy problémás lenne.
Ha tovább bővítenénk azzal,hogy magyar gyereknek nem volt kapcsolata cigány gyerekkel és fordítva,hogy tudnának szerinted
felnőttként együtt működni úgy.hogy az célravezető legyen.
És nagyon sok cigány származásű magyar állampolgár gyermekei,
jó képességűek, akik többnyire a megszokott módón járnak iskolába,
találkoznak cigány gyerekekkel és nem érzik azt,
hogy közük lenne az említett népcsoporthoz.
Gondolom ebben az esetben te úgy érted ezt az iskola típust,
hogy megyénként helyezzük ki az iskolákat a cigánysorra.
A cigánysoron élő cigányokat járassuk oda ,a rendes cigányokra ez ne vonatkozzon.
Szerintem még mindig olcsóbb az,ha a bűnözőket elkapjuk.
Utóirat:Szerintem egy tanult és egy iskolázatlan magyar felfogása között is oly nagy a különbség
hogy azzal foglalkozni,hogy mit csinálnak a cigányok,vagy azok akik rájuk rosszat mondanak.
nem más, mint valami fajta szomorúságban utazó, érdeklődő, eltévedt állampolgára országunknak.
Vagy valamiben nyereskedő állampolgára.
És ha a jövőbe valami sérelem ér,akár cigány vagy magyar részről,nyugodtan bizalommal fordulhasz
a rendőri szervekhez(rendőrséghez).
Szebb jövőt
Minden jót neked
Kedves Systemmann! Eszemben sem volna kihelyezni a cigány iskolákat a cigánysorra: lehetnének azok bárhol, ha az ott tanuló gyerekek - a mentalitásukat belülről ismerő pedagógusok segédletével - mind magatartásukban, mind ismereteik tekintetében felzárkóznának a normál szintre. Ezekből az iskolákból aztán tetszőleges irányba tovább léphetnének, ahol már nyilván vegyes lenne a diák-összetétel (más bőrszínű, de szocializált, felkészült gyerekekkel kinek lehetne gondja? Ezt kamaszok között sem tudom elképzelni..legfeljebb korosztályi konfliktusokat.)
Egyet szeretnék: rengeteg törvénytisztelő, tanult és békés cigány embert. Ehhez máris adott volna minden lehetőség, de az a réteg, amelyet kifogásolok, nem él vele. Igaz, az értelmisége is cserben hagyja.
És ha sérelem érne ilyen téren (remélem nem: nekem csak tisztességes, képzett cigány ismerőseim vannak, akikkel kölcsönösen értjük és becsüljük egymást) forduljak a rendőri erőkhöz? Majd ők megvédenek? Már meg ne sértselek: ezt nem mondhatod egész komolyan. Esetek sora bizonyítja: a testület, mai állapotában, erre nem alkalmas. Ez nem az ő hibája, elismerem.
Jó véleménycsere volt ez mégis. Tudod, már csak azt szeretném, ha volna még jövő...és ha még szebb is lenne, hát - hab lenne a tortán. Node: a remény hal meg utóljára.
A legjobbakat Neked és mindenkinek, aki jót akar.
Ez megoldaná ?
Minden gyereket képességéhez , mozgásához vagy viselkedéséhez mérten (osztályokba/csoportba/ ) sorolnánk.
///Óvodából kikerülő gyermek, az óvoda /óvónője véleménye alapján
kezdi a tanévet .
!!!!!!!!!Nem iskolai szintfelmérő alapján, mivel a program hibás!!!!!!!!!!!!
Matematika : kitűnő képességű, jó viselkedésű tanuló órájának felvétele
Magyar : kitűnő képességű, jó viselkedésű tanuló órájának felvétele
Történelem : kitűnő képességű, jó viselkedésű tanuló órájának felvétele
Idegen nyelv : kitűnő képességű, jó viselkedésű tanuló órájának felvétele
//
Matematika : jó képességű, hanyag magatartású tanuló órájának felvétele
Magyar : jó képességű, hanyag magatartású tanuló órájának felvétele
Történelem : jó képességű, hanyag magatartású tanuló órájának felvétele
//
Matematika : közepes képességű, jó viselkedésű tanuló órájának felvétele
//
Matematika : közepes képességű, hanyag magatartású tanuló órájának felvétele
//
Tetstnevelés : atletikus ,átlagos ,lomha Jó viselkedésű ,hanyag magatartású tanuló órájának felvétele
: ezt folytatva tantárgyak és teljesitmény szerint !
Kis létszámú általános iskoláig vagy annál is kevesebbet teljesitők számára,
lehetőséget adni a diák számára a felzárkózásra .
1.lehetőséget adni a diákok számára
melyik tanárnál veszi fel az adott tantárgyat , osztályon és csoporton belül.
------------------------------------------------------------------------------------------------
2, a diák 1.hónapi osztályzata és visekedése alapján akár jobb vagy roszabb csoportba kerülhet,
a tantárgyat oktató, osztályzata és véleménye alapján .
-------------------------------------------------------------------------------------------------
3, a diák osztályfőnöke és a diák egyaránt tudomásul veszi azt
-------------------------------------------------------------------------------------------------
4, Változás esetén például magasabb szintű csoportba javasolt tanulóval, az osztályfőnöke egyeztet
és tudatja a diákkal a változással történő órát, tantárgyat mikor és melyik tanárnál tudja azt felvenni
// A diáknak módjába álljon 2. havonta osztályfőnököt választani, ha a jelenlegivel elégedetlen Vagy elégedett,
de szeretné ha másik tanitó lenne az ő osztályfőnöke.
Ha a tanuló az iskola összes lehető osztályfőnökét elfogyaztotta, az esetében utoljára választott
osztályfőnökénél marad a tanév hátra lévő ideje alatt .
Ha a tanuló nem választ osztályfőnököt a tanév 2. hónapjában és a többi hónapba sem él e lehetöségével,
és más körülmények ezt nem módosítják,
a diák az év elején kapott osztályfőnökénél marad a tanév ideje alatt.
///Év végi osztályozás csoportokba felvett óraszám alapján ///
///Következő tanév az előző év tanuló teljesitése alapján ///
Teljesitmény és viselkedés akár iskolákra bontva.
Esetleg ezáltal több tanár jut a rosszabul tanulók vagy hanyag viselkedésű tanulók számára.
Eredményesebb lenne az oktatás,
motiválná a tanulókat a munkavégzésében és viselkedésében.
Középiskolákban, ennél magasabb iskolákban egyaránt.
Felnőttként a munkavégzésében
akár több törvénytisztelő felnőtt állampolgára lehetne hazánknak :)
Mindez kivitelezhető jelenleg.
Csak akarni kellene !
Ha ismerném az adott város,falu iskoláinak, tanulóinak,tanárainak a létszámát és azt,hogy melyik tantárgyból
mennyi órát tartanak a tanárok jelenleg,annak ismeretében,teljesen átlátható és kivitelezhető
programot készítenék.
Bocsánat,hogy nem a kérdésedre válaszolok és íly késve,de vasárnap és egész éjszaka dolgoztam egy új típusú motor tervein.
Utóirat:szorítok neked,hogy legyen sok törvénytisztelő,békés állampolgára hazánknak.
Szép jó estét kívánok
Sziasztok :)
Az iskolai programot magyar és más származásúakra egyaránt értettem.
Igaz, hogy személyesen nem jártam putris cigánytelepen,
de ettől eltekintve videókon vagy tévében márláttam említett telepeket.
(A telepek kiszorított csoportok.)
Gondolom a kiszorítása az efféle csoportoknak helyén való, vagyis
egyszóval
nem rossz ötlet volt.
Tegyük fel, hogy a kiszorítás egy program része ,terve alapján sikeresnek mondható,
vagyis sikerrel jártunk.
Ezzel együtt új jelenség jött létre, a kiszorítással járó csoportok esetében /úgymond / erőszakosabbá vagy a társadalomba
vissza nem integrálható állampolgárrá váltak hazánknak vagy hazájuknak.
Senki nem akar érthetetlen, erőszakos viselkedésű gyerekekkel tanulni ,emberekkel dolgozni,
mindegy milyen származású a személy .
Gondolom ahol kiszorítottuk őket,
ott a megkülönböztetés erősebbé vált az efféle emberekkel, csoportokkal szemben.
Emiatt azokban a városokban, községekben (ahol ezeket a telepeket létrehoztuk KIS ERŐVEL)
munkát alig vagy sehogy sem biztosítunk nekik.
Ha mégis kapnak munkát, azokat teljesen kizsákmányoljuk vagy többnyire lenézzük, illetve előítéletesek vagyunk,
nem kevés esetben sokkal nagyobb teljesítményt várnak a vállalkozóink tőlük,
mint ahogy a munkakörülmények lehetővé vagy abból adódóan az várható lehetne.
Sajnos a megkülönböztetés ezzel nem ér véget,
hiszen tanáraink
egyre inkább az elszegényedett magyar családok gyermekei felé is megteszik ezeket a lépéseket,
vállalkozóinkkal egyaránt.
Sajnos ők nem ismerik a körforgás jellemzőit,
ezzel ártanak hazánknak NAGYMÉRTÉKBEN .
Ezen segíteni úgy lehet, mielőbb kirűgni a férges tanári réteget,jelentések alapján ,
majd bevonni a vállalkozók engedélyeit, akiknek már volt adóhatóságilag büntetése és helyükre másokat állítani.
Például: erdészeteknél stb,
ahol nem ritka (erdész a fakereskedő egyaránt) .Ennél a példánál az erdészetben dolgozók
sokkal többet is tudnának nálam mondani, ha akarnának .
A telepi lakosok számára ugyanis nincsen a program továbbfejlesztve vagy kidolgozva hasznosként.
A városoknak, községeknek feladata lenne a pályázatok által pénzhez jutásukat követően munkahelyek teremtésére fordítani.
Ami kevés összegből létrehozhatóvá válhatna.
Például :
Mindenki által ismert vagy hallott (úgy nevezett otthon végezhető munka)
Ha tovább fejlesztenék megfelelő körülményt teremtve ehhez,
a nap 24 órájában rendelkezésre álljon az odaérkezők számára
és megkereshetővé váljon jól dolgozó számára 8 óra ledolgozást követően 2500-3000.ft.Ugyan ez nem sok pénz
de napi gondjait talán megoldhatná némelyiknek.
E környezet rendelkezzen olyan élelmiszer bolttal, melynek nyitva tartása szintén 24 órán keresztül tart.
E munka ne legyen időhöz kötve, a nap bármelyik órájában, a dolgozni kívánó egyént foglakoztatni tudja.
(((A kifizetés))) munkája ,teljesitménye alapján.
A munkahelyet elhagyni kívánó számára
tegye lehetővé,
illetve értékbeli levásárlását.
E munkahely (területe Önkormányzat tulajdonába lehet) annak a működtetése az ő feledata lenne .
Az is elképzelhető, hogy technikát oktató tanárok segítségével
technika óra kiegészítéseként
kézügyesség fejlesztése képpen, diákok
foglakoztatása megoldhatóvá vállhatna 1-2 óra hosszában azokon a napokon,
amelyen rövidebb ideig tartózkodnak a tanulók az iskolában.
Itt származásától függetlenül,
a teljesítmény alapján (összege)egyenlő arányba szétosztásra kerülne .
Amiket leírtam nem segitségül,
hanem levélként tekintem .
Számomra teljesen mindegy
mi lesz a tanárokkal, vállalkozókkal, szegényekkel, rasszistákkal, cigányokkal vagy az orszában élőkkel !
Amíg a nem törődöm másokkal a helyes út ;)
Ahol több lesz a szegény megvetett ember, ott több lesz a lopás és az erőszak száma .
Most az idősek többnyire az áldozatok, de ez még változhat és bárkire kiterjedhet .
Remélem egy napon
mindenki felébred
és a szerint él
ne legyen ennél rosszabb
életszínvonal hazánkban .
Utóirat:
Évezredek óta ismert jelenség
az éhínség NAGY ÚR !!!!!
Főképp azok körében, akik rideg körülmények között nőttek fel.
Megnyugtatásképen írom ezt .
Sohase volt úgy, hogy valahogyan ne legyen :)
Kellemes szép estét mindenkinek
üdvözöllek benneteket
Hajrá Magyarország !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!