Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Mihelyst fizettél már nem is...

Mihelyst fizettél már nem is törődött veled az eladó?

Figyelt kérdés
Majd rakjátok át ha rossz a kategória. Vásárolni mentem tegnap egy helyre, ahol össz vissz, rászántam egy húszezer forintot a dologra. Mivel kezdő vagyok valamilyen szinten, amikor jöttek kis dolgot venni mások, mondtam, hogy szolgálja ki nyugodtan, mert nem akarom őket feltartani. Nos rendesen segített kiválasztani, stb, ki is fizettem, pont bejött vissza valaki és ugye az ember mikor valami értékeset veszel, a végére egy köszi a vásárlást, vagy egy elköszönést az ember elvárt volna. De pont ahogy ideadta a táskát, már fordult is a két sráchoz, gondolom ők törzsvásárlók és semmi elköszönés, vagy az az érzés átadása, hogy azért csak ötthagytam egy huszast. Voltatok már ilyen utólag xar érzést kiváltó helyzetben?
2013. jún. 28. 06:19
1 2 3 4 5
 21/45 anonim ***** válasza:

Bizonyára nem volt a homlokodra írva, hogy munkanélküli vagy. Te sosem hibáztál a munkádba???

Itt forrongsz, ahelyett, hogy túllépénél rajta.

Én is kereskedő vagyok, és volt már úgy, hogy elfelejtettem köszönni. Ennyi.

2013. jún. 28. 07:45
 22/45 anonim ***** válasza:
Felhoztál egy témát, de minek? Semmi értelme nem volt annak amit kiírtál. Elmentél, vásároltál, fizettél, kiszolgáltak. Nem értem a problémádat. Kit érdekel, hogy neked sok pénz volt-e amit kifizettél vagy nem. Az eladó elvégezte a dolgát! Te megkaptad amit szerettél volna. Nagyon ráérsz,hogy ezek problémázol. Az eladó nem hibázott. Kiszolgált, nem?
2013. jún. 28. 07:53
 23/45 A kérdező kommentje: