Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Miért van az, hogy a cigány...

Miért van az, hogy a cigány fiúk lassan jobban vonzanak, mint a magyarok?

Figyelt kérdés
a normális, igényesekre gondolok....

2013. jan. 3. 18:55
❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 101/109 anonim ***** válasza:
55%

Kedves kérdező!

Szerinted miért van az, hogy némelyik iskolában, ahol nagy arányban vannak roma tanulók, már iskolarendőr kell?

Én tanárként sok roma gyereket tanítottam.

Előítélettel soha nem voltam velük szemben sem. Ugyanúgy segítek egy romának, mint egy magyarnak - mert ez beletartozik a foglalkozási körömbe.

De azt nem fogom soha hagyni, hogy az anyámat szidja, és elmondjon k.rvának, mert neki mindent szabad. Ezt pedig roma gyerek teszi, mert a jogaival tisztában van, de a kötelességeivel nincs.

Férjemet úgy fogtam vissza, hogy ne verje péppé egyiket, amikor a fülébe jutott, hogy viselkednek velem és munkatársaimmal.

Tanár vagyok, tanítom továbbra is a romákat. DE Isten óvjon meg tőlük mindenkit, én ezt mondom.

De önmagadtól senki nem tud megvédeni, ha saját vesztedbe rohansz.

2013. jún. 9. 23:09
 102/109 anonim ***** válasza:
0%

Kérdező: írsz nekem privátot??

Szeretnék veled beszélgetni erről. Nyugi nem kioktatni akarlak.

:)

2013. jún. 10. 19:04
 103/109 anonim válasza:
Szerintem azért szeretik nagyon a "Magyar" csajok a cigány pasikat,mert jól tudnak mórázni!
2013. júl. 11. 16:36
 104/109 anonim válasza: