Miért van az, hogy a cigány fiúk lassan jobban vonzanak, mint a magyarok?
Kedves kérdező!
Szerinted miért van az, hogy némelyik iskolában, ahol nagy arányban vannak roma tanulók, már iskolarendőr kell?
Én tanárként sok roma gyereket tanítottam.
Előítélettel soha nem voltam velük szemben sem. Ugyanúgy segítek egy romának, mint egy magyarnak - mert ez beletartozik a foglalkozási körömbe.
De azt nem fogom soha hagyni, hogy az anyámat szidja, és elmondjon k.rvának, mert neki mindent szabad. Ezt pedig roma gyerek teszi, mert a jogaival tisztában van, de a kötelességeivel nincs.
Férjemet úgy fogtam vissza, hogy ne verje péppé egyiket, amikor a fülébe jutott, hogy viselkednek velem és munkatársaimmal.
Tanár vagyok, tanítom továbbra is a romákat. DE Isten óvjon meg tőlük mindenkit, én ezt mondom.
De önmagadtól senki nem tud megvédeni, ha saját vesztedbe rohansz.
Kérdező: írsz nekem privátot??
Szeretnék veled beszélgetni erről. Nyugi nem kioktatni akarlak.
:)
"Németországban élünk már, és azt imádom az országban, hogy senki nem rasszista, nem mutogat ujjal és nem vesz a szájára."
Csak -mint egyébként magam is részben német- halkan megsúgom, hogy a német van olyan kultúrnép, illetve elég zárkózott, hogy ne üvöltse ki a világnak, mit gondol (ellentétben a cigányok többségével, már bocs). Már csak a 2. Világháború okozta trauma miatt sem. Nem fogja az orrára kötni senkinek, hogy mélységesen utálja és lenézi. Viszont olyan tróger koszfészek putrikat, mint ami Kassán, vagy Miskolcon van, nem látsz Németországban és nem is fogsz látni soha. Ők nem eresztik be a cigányokat, sokkal többre becsülik az országukat, környezetüket, amiért megdolgoztak, és ápolják.
A roma fiuk sokkal helyesebben a magyar paraszt fiúknál azért tetszenek jobban !!! Menőbbek , bátrabbak és nem sápadt a képük valószinüleg ez az oka !!!
Rasszistáknak mindent kivánok csak levegőt nem !!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu