"Leírtam. Olvasni nem tudsz? Feleségem magyar"
Tudok olvasni: az előbb még azt írtad, hogy angol...
Figyelj, ha még a feleséged foglalkozását se tudod leírni helyesen magyarul, akkor küldd ide inkább őt, hogy ő ossza itt az észt, ne te. :)
Egyébként én ugyanúgy angoltanár vagyok, mint ő, úgyhogy még akkor is egy-egy lesz, ha azt mondja, amit te. :)
Ennyi a tudás? Linked sehol, de te jobban tudsz mindent? Tipikus magyar vagy. Semmit nem tudsz indokolni tanár létedre. Hányinger! Ha egyáltalán tanár vagy. Se link az általad említett sajtói beszédről, se érved!
Nocsak más szerint sem helyes. Kövezd meg, hogy amerikai létére nem tudja az angolt, mert te jobban tudod mint ők! Amúgy ezzel már 2:1 a javamra;) Még mindig szeretnéd folytatni a beszélgetést? Vagy csak a szájkarate megy nálad? Van egy érzésem, hogy semmit nem fogsz bizonyítani. Mivel nem is helyes nyelvtanilag. Folytasd kérlek:)
"Nocsak más szerint sem helyes."
Félreérted, azt írja, helyes:
"it is correct to use so very much in your writing or speech"
#16 hát, ha családilag még nem ébredtetek rá, a diploma nem a totális tudás és a tévedhetetlenség bizonyítéka. Jár ide tanár, aki be meri vallani, ha valamivel még nem találkozott (Chtt). Az az igazi emberi és szakmai nagyság, nem a diplomát lobogtatni a kuka mögé bújva.
Elnézést, hogy tanulni vágyásodat tegnap már akadályoztam, családi vacsora volt. Látom, te közben ártatlanok fején táncoltál el egy Grand Mal-t. :D Vagy csak egyszerűen örültél neki, hogy a levegőbe beszéltem. :D No de nem. Én hozzászólásom előtt támasztom meg az tényekkel. Ajánlom nektek is, családilag, ezt a hozzáállást, utánanézni, utánanézni. Utánanézni, mint levegőbe ugatozás ellentéte.
Az alábbiak a The Independent, The Independent on Sunday, The Observer, The Guardian, Sunday Times, The Daily Telegraph és a The Times lapokban jelentek meg: