Diákok! Mi a véleményetek a szeptemberi mobiltilalomról? 16
Szerintem teljesen felesleges mivel ezzel nem fognak jobban figyelni a tanulók. Lehet ált isi 5. Osztályig működik, de vicces lenne ha egy végzős, 18-19 éves jogilag FELNŐTT diák pl igazgatóit kap, mert ben adta be a telefonját. De szerintem felesleges elvenni mert aki nem figyel, az tekefon nélkül se fog figyelni. Valamint nen igazán szeretnén hogy az igazgatónőnél legyen a mobilom mert vannak privát üzeneteim, hívásaim dolgaim a telefonomon, amit nen szeretném hogy lásson más. Valamint szorongós vagyok volt olyan hogx órabközepén rámjött a felsz, és ilyenkor muszáj írnom anyámnak
Mi a véleményetek?
#32
És a hetes nálatok mindenkit egyesével oda kísért a teremhez? Mármint ha késtél reggel 2 percet, akkor a hetes már órán lesz és én már találkoztam üres tanárival. Ahogy egyes tárgyak esetében az osztály bontásban van, pl. angolból nálunk az évfolyamot 5 csoportra bontották, vagyis 5 csoport órarendjét szerinted fejben fogja tartani a hetes?
32-es nálunk sem egy csoport volt. Voltak az a-sok, ők alapból külön voltak kezelve. A b-sek fele angol tagozatos volt, nekik egy csoport, a másik fele pedig a d-sekkel 3 csoportban - akiknek a német az első nyelv, és a haladok két csoport, a c-sek meg angol tagozat külön és akiknek nem angolosok.
Mint figyeled, az osztályok egy része fel ilyen, fele olyan tagozat volt, tehát voltak eltérések az órarendben. Nem fogod elhinni, feltaláltuk magunkat. Látod, ha a folyton a telefont nyomkodod, pont a problémamegoldó képességed redukálódik 0-ra.
#34
Ez nem problémamegoldó képesség. Mármint persze, végigjárhatod az iskolát teremről teremre, meg ha fel akarod ásni a kertedet, akkor csinálhatod evőkanállal, mert "megoldja" a problémád.
A valóságban a jó problémamegoldó képesség arról szól, hogy megtalálod-e - bizonyos szempontok alapján - a leghatékonyabb megoldást. Jelen esetben ez a szempont az idő, vagyis legkevésbé időigényes megoldás kell, ami pedig a telefon.
Vagyis nem csak rosszabb megoldásra vezet, amit felvetettél, de még arra is jó, hogy téged megvezessen azzal kapcsolatban, hogy mire való a problémamegoldó képesség.
A helyedben minimum beperelném az iskolámat, mert ilyen tudással azt állították, hogy elvégezted.
#37
Az általános iskolámban nem volt portás, míg középiskolában ez nem volt a feladata és nem is tudta volna a választ. De ja, biztos nagyon okos vagy. :DDD
Majd szólj, amikor egy nem létező portás megmondja neked a választ. :DDD
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy csak kamu indokokat kerestek, miért legyen nálatok a telefon. Nem hiszem, hogy nincsen iskolatitkár és takarító sem. Csak ti és a tanárok, akik random eltűnnek. Én meg most jöttem le a falvédőről.
Törődjetek bele, ez a vonat elment. Túlságosan pofátlan módon használtátok a telefonokat és ebből lett elege sokaknak. Az iskolában tanulni kell, tegyél így és hamar elmegy az a pár óra. Pláne, ha szünetben beszélgettek.
#39
Persze végigjárhatod az iskolát takarítót keresve is, csak pont arról van szó, hogy ez nem jobb megoldás, mint végigjárni azért, hogy kiderüljön a termed.
Ahogy írtam, igen, létezik körülményesebb megoldás, csak oka van, hogy ma már nem lovas kocsikkal közlekedünk, nem postán kommunikálunk az ismerőseinkkel, hanem neten.
Az iskolának fel kellene készíteni a diákokat az életre, az életnek pedig hatalmas része a technológia, így annak használatát is tanítania kellene. Ez egy ezzel ellentétes lépés.
Egyébként azt hittem elég egyértelmű volt, hogy már nem járok iskolába, így nem is értem, hogy mi ez a többes szám, de ezek szerint neked nem volt egyértelmű.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!