A tanárok mikor fognak már eljutni addig az igazságig, hogy felismerjék: gimnáziumi szinten meg kellene szüntetni a kötelező matematika oktatást, és választható tantárgyá kellene tenni?
Az emberek többségét egyáltalán nem érekli a matematika. Nem is értik, és nincs is szükségük rá.
A matematikából - gimnáziumi szinten - rétegtantárgyat kellene csinálni. Tehát, hogy választható legyen, és csak egy réteg tanulja, akik fizikusnak, matematikusnak tanulnak.
Itt vagyok például én, akinek már így a tanév elején megkeseríti az életét ez a tantárgy. Nem szeretem. Én arra hajtanék, hogy más tantárgyakból - amiket HASZNÁLOK MAJD AZ ÉLETBEN - kiváló érettségit tegyek.
Erre rám kényszerítik ezt az ostoba matematikát, aminek a gyakorlásával egy rakás idő el fog menni, és nem fogom tudni azokat a tantárgyakat úgy begyakorolni/megtanulni, amire VALÓBAN szükségem lenne (pl. angol nyelv)
És amiért dühös vagyok:
Mivel a matematika tanulása rengeteg időm elveszi, így el kell vetnem azt a tervemet, hogy a tanév végére autodidakta szinten eljutok valameddig a japán nyelvben...
Azt az időt, amit a japánra szánnék erre az átkozott matematikára kell szánnom.
Ezt a tantágyat a Sátán emlőjéből szopták ki, csak hátráltat!
Amit japánból tudok, azt is magamtól tanultam meg.
Egyedül jutottam el addig, hogy egyszerűbb szövegeket tudjak írni/olvasni.
Gondolkodás, logikai készség, kombinációs képesség, agyi kreativitás.
Intelligens diák nem ledobni alarja a feladatot, hanem minél többet tudni.
Minden tárgy összefügg egymással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!