Miért életveszélyes a 3-as metró?
"mert az volt ugyan a tűzveszélyes miatt, de màra minden vonatot felszereltek automata tűzoltó berendezéssel, így baj esetén nem tud bennégni többszáz ember, mint azt valaki feljebb vázolta. "
Tudnál valami erre vonatkozó forrást mutatni? Én úgy tudom, hogy csak az állomásokon van automata tűzoltó berendezés, a szerelvényeken nincs. Úgy tudom a problémát a nyomkarima kenőből az AVR szőnyegre jutó olaj és fékpor gyúlékonysága okozza illetve a kocsik elöregedő elektromos hálózata. Ha kigyullad az olajsár a kocsi alatt az alagútban és a szerelvény feszkiesés vagy befékeződés miatt nem tud továbbmenni akkor ott gáz van, nem is kicsi.
A többivel egyetértek.
"De ma már lezárták a 3-as metrót."
Le, mert 25 évig csak immel-ámmal ment a karbantartás és most eljutottak arra az állapotra, amikor a karbantartási feladatok csak teljes forgalomkizárás mellett végezhetők.
Fentebb írták,az alagút vízszigetelését. Ezt és az alagútfal állapotfenntartását amúgy is el kell végezni bizonyos időközönként, amit szintén csak forgalomkizárás mellett lehet csinálni, rövid időszakokra amúgy is le kellett volna állítani a metrót a kötelező karbantartás miatt. Ha a többi karbantartást rendesen elvégzik az elmúlt 20 évben akkor elég lett volna pár napos - mondjuk hétvégi - üzemszünet is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!